تروریستهایی که حتی به مادرانشان هم رحم نمی کنند+ در حاشیه دیدار مادر معدوم رامین حسین پناهی با نرگس محمدی+ تصاویر

آکام نیوز: امجد حسین پناهی کادر قدیمی گروهک تروریستی کومله و برادر معدوم رامین حسین پناهی سالهاست تحت تعقیب مراجع قضایی است، اتهام او قتل تکاندهنده سمیرا حسین پناهی دختربچه ۱۳ ساله کرد است.

به گزارش آکام نیوز، امجد حسین پناهی که در رسانه های فارسی زبان و خارجی بعنوان فعال حقوق بشر معرفی می شود، عامل اصلی به رگبار بستن یک دختربچه بیگناه کرد بخاطر خوش خدمتی به سران کومله است.

خانواده حسین پناهی تماما از افراد امنیتی محسوب شده و هر یک با اتهامات سنگینی روبرو هستند.

رامین حسین پناهی برادر کوچک امجد هم در دام او افتاد و بخاطر بر سر زبان افتادن نامش و کسب شهرت، براحتی زمینه ورود او به کشور و اعدام او را فراهم کرد.

امجد نه تنها به برادرانش رحم نکرد بلکه به مادر پیر و سالخورده خود هم در دنیای سیاست رحم نمی کند.

در روزهایی که رامین حسین پناهی دستگیر شده بود تا روز اعدامش و حتی چند ماه پس از اعدام رامین، امجد برای خود دکانی باز کرده بود و برای کسب شهرت از مرگ برادرش نهایت بهره برداری را کرد.

اکنون که مدتهاست نام امجد از زبان ها افتاده، این بار دست به دامان مادرش شد و او را از کردستان راهی تهران کرد تا با چهره جنجالی و زندانی سابقه دار نرگس محمدی دیدار کند و از این دیدار عکس گرفته و دوباره برای خود بازارگرمی کند.

شرافت زرینی مادر «رامین ‌حسین‌پناهی» است، رامین به همراه «زانیار و لقمان مرادی» دو تروریست دیگر کومله، روز شنبه ۱۷ شهریور١٣٩٧ به دار مجازات آویخته شدند.

شرافت زرینی که به دایه شریفه شناخته می شود، به دستور امجد راهی تهران شد تا به دیدار نرگس محمدی و تعدادی از خانواده های زندانیان امنیتی برود!

نکته قابل توجه این است که خانم شرافت زرینی حتی سواد خواندن و نوشتن ندارد و تنها از عکس و نام او بهره برداری سیاسی می شود.

او هفته گذشته در سفر چند روزه خود به تهران علاوه بر دیدار با نرگس محمدی به دیدار «حشمت‌الله طبرزدی»، «شهناز اکملی»، مادر «مصطفی کریم‌بیگی»، «اکرم نقابدار»، مادر «سعید زینالی» و… رفته است.

او همچنین با خانواده «محمد نوری‌زاد» هم دیدار کرد!

امجد حسین پناهی زیر پوشش نام مادر، در حال یک برنامه ریزی و توطئه ای جدید است باید ببنیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد و امجد این بار قصد قربانی کردن چه عضو دیگری از خانواده خود را دارد؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا