پرده برداری آکام نیوز از قتل فجیع یکی از اعضای حزب منحله آزادی کردستان ” پاک “

آکام نیوز/اختصاصی: منبع خبری آکام نیوز در کردستان عراق از قتل فجیع یکی از اعضای حزب منحله آزادی کردستان به سرکردگی حسین یزدان پناه پرده برداشت.

به گزارش آکام نیوز، سعید عزیزی فرزند محمد متولد ۱۳۶۱/۲/۲۹ با نام حزبی و مستعار ( چالاک )، اهل بوکان، به طرز فجیع و ناجوانمردانه ای توسط حزب منحله آزادی کردستان به قتل رسید.

سعید عزیزی ( چالاک )، سال ۲۰۱۸ میلادی، برای پیشمرگ شدن در گروهک حزب آزادی کردستان از کشور فرار کرده و راهی شمال عراق شد و به فرمانده نظامی این گروهک ( ریباز ) مراجعه کرد.

نامبرده به دلیل ناتوانی در آموزش پیشمرگی، مورد رفتارهای وحشیانه فرماندهان نظامی و آموزشی قرار می گیرد و بارها مورد شکنجه های شدیدی قرار می گیرد.

اما باز هم چالاک نتوانست مراحل آموزشی را بگذراند و مجدد از سوی فرماندهان این گروهک تروریستی مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار گرفت و در اثر همین شکنجه های وحشیانه و غیرانسانی، دست و پای نامبرده شکست.

فرماندهان حزب حسین یزدان پناه، با همان وضعیت دست و پاشکستگی چالاک، او را باز هم مورد شکنجه قرار دادند و بارها در هوای گرم و سوزناک، او را بدون آب و غذا بر روی ورقه های آهنین، می خواباندند.

فرمانده آموزشگاه پیشمرگی هژیر است و هژیر مدتی بعد، نزد کژوان و تیم نانوایی و آشپزخانه رفت و به آنها اعلام کرد که چالاک تمام کرده و باید او را به پایین آموزشگاه منتقل کنیم.

هژیر فرمانده آموزشی با هژار تماس می گیرد و…

مادر مرحوم سعید عزیزی معروف به چالاک که در اثر شکنجه های وحشیانه حزب منحله آزادی کردستان به طرز فجیعی به قتل رسید، بی خبر از همه جا مدتهاست دنبال فرزندش می گردد.

مادر چالاک با اردلان هم تماس گرفته اما در کمال بهت حیرت این عضو کمیته مرکزی حزب آزادی کردستان منکر قتل فجیع فرزندش شده و به این مادر بی خبر از همه جا اعلام کرده که ما او را برگرداندیم و خبری از او نداریم!!

اعضای حزب منحله آزادی کردستان که بشدت از سوی مادر مرحوم تحت فشار قرار گرفتند ناچار شدند در نهایت تایید کنند که چالاک نزد آنها بوده اما به او گفته اند که دیگر خبری از او نداریم و پیش ما نیست!

این در حالی است که آکام نیوز مطلع شده که چالاک به قتل رسیده است.

جزئیات بیشتر این خبر تکاندهنده بزودی در آکام نیوز منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا