امجد حسین پناهی تروریست فراری کومله برای رقابت با حزب منحله دمکرات در اعزام تیم وارد هلگورد شد

آکام نیوز/اختصاصی: برابر اخبار واصله از اردوگاه گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله زحمتکشان کردستان ( شاخه عمر ایلخانی زاده ) مطلع شدیم، امجد حسین پناهی برادر معدوم رامین حسین پناهی که از اعضای قدیمی و تروریست کومله است اخیرا از کشور آلمان محل اقامت خود به شمال عراق عزیمت کرده است.

به گزارش آکام نیوز، امجد حسین پناهی که برای دهن کجی به عبدالله مهتدی وارد کومله زحمتکشان کردستان شده بلافاصله به مقر هلگورد عزیمت کرد.

طبق اخبار دریافتی از منابع مطلع در اردوگاه کومله زحمتکشان کردستان، مطلع شدیم امجد حسین پناهی که در غیبت طولانی مدت بهرام رضایی ملقب به بهرام ره ش، قصد فرماندهی نظامی کومله زحمتکشان کردستان را دارد، با هدف رقابت با تیم های تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران که اخیرا فیلم حضور آنها در مناطقی از کردستان منتشر شده بود، قصد اعزام چند نوجوان پیشمرگ مبتدی را برای خودنمایی و عرض اندام در کردستان ایران دارد.
نوجوانانی که در طول عمر خود حتی در یک درگیری نظامی حضور نداشتند و تجربه کار نظامی ندارند.

هدف امجد حسین پناهی این است که از قافله حزب منحله دمکرات عقب نماند و کومله هم خودنمایی کند!

در صورت شکست نیز، با به کشتن دادن نوجوانان کم تجربه کومله، دوباره پروژه شهیدسازی را به راه می اندازد تا نامش بار دیگر بر سر زبان ها بیفتد و به این ترتیب بتواند اقامت دائم خود را از کشور آلمان بگیرد و همچنین به عبدالله مهتدی و حزب دمکرات نیز تودهنی بزند و خود را بعنوان فرمانده نظامی کومله مطرح کند.

اخبار تکمیلی از این سناریوسازی متعاقبا در آکام نیوز منتشر خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا