حمله شدید بهرام رضایی ( بهرام ره ش) به حزب منحله دمکرات کردستان: جنگ برادرکشی را حزب دمکرات راه انداخت+ مردم کردستان عذرخواهی می کنم+فیلم

آکام نیوز: بهرام رضایی معروف به بهرام ره ش از فرماندهان نظامی قدیمی و شناخته شده گروهک کومله است.

به گزارش آکام نیوز، بهرام رضایی سالهاست در خارج از کشور زندگی می کند و ده ها تیم تروریستی را روانه کشور کرده و از چهره های قدیمی و شناخته شده کومله محسوب می شود.

محمدرضا اسکندری مدیرمسئول رادیو کردانه در گذشته مصاحبه ای جنجالی با این فرمانده باسابقه کومله داشته است که در این مصاحبه بهرام رضایی به صراحت اذعان می کند که حزب دمکرات جنگ با کومله را راه انداخت و بخاطر کشتار صدها پیشمرگ برای کسب قدرت، سرکردگان کومله و دمکرات به مردم کردستان عذرخواهی بدهکار هستند اما هرگز از مردم عذرخواهی نکردند!

بهرام رضائی فرمانده ارشد نظامی در این مصاحبه گفت؛ من به نام پیشمرگ کومله و یک فرمانده ارشد نظامی به خاطر جنگ برادرکشی آن سال ها از مردم کردستان و از خانواده پیشمرگان صمیمانه عذرخواهی می کنم.

این مصاحبه حاوی اعترافات تکاندهنده ای است.

مشروح کامل این مصاحبه را که بریده هایی از آن در مستند لبه دو تیغ پخش شده بود را بطور کامل در سایت خبری آکام نیوز ملاحظه کنید.

با این توضیح که مردم کردستان بدانند این دیگر ادعاهای جمهوری اسلامی ایران نیست، اظهارات و اعترافات یک فرمانده قدیمی و ارشد نظامی کومله است که خود نیز در این جنگ حضور داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا