فرهاد شعبانی عضو کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله شیمی درمانی شد

آکام نیوز/اختصاصی: فرهاد شعبانی از اعضای قدیمی و شناخته شده گروهک تروریستی موسوم به کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران ( شاخه سید ابراهیم علیزاده ) مبتلا به سرطان شده است.

به گزارش آکام نیوز، این عضو رهبری کومله کمونیستی، برای درمان سرطان به بیمارستانی در سوئد مراجعه کرده اما پزشکان امید چندانی به بهبودی او ندارد.

فرهاد شعبانی از اعضای قدیمی گروهک تروریستی کومله است و هم اکنون عضو کمیته مرکزی ( رهبری ) گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله کمونیستی است.

شعبانی از مدتها پیش معالجات خود را آغاز کرده است و طبق گزارش واصله اولین مرحله شیمی درمانی عضو کمیته مرکزی کومله کمونیستی در یکی از بیمارستان های سوئد، شروع شده است.

جزئیات بیشتر این خبر بزودی منتشر می شود.

‫۹ دیدگاه ها

      1. منظورم کسانی است که در اردوگاه زرگویَز ودیگر جاهای کردستان عراق هستند و چنین امکانات لوکسی در اختیار ندارند که مانند افراد کمیته مرکزی ییلاق و قشلاق بین اروپا و عراق داشته باشند

        1. امکانات فقط در اختیار کمیته مرکزیه حتی مواردی به ما گزارش شده پیشمرگ بخاطر درمان از کمیته مرکزی وام گرفته و یا ناچار شده با درد خودش بسازه این امکانات فقط در اختیار اعضای کمیته مرکزیه در حالیکه این گروهک مدعی ست بین کمیته مرکزی و پیشمرگان تفاوتی نیست.

  1. تکرار تاریخ اما به شکلی دیگر. درسال ۵۹ فرهاد شعبانی به بهانه بیماری به اردوگاه کومله که در آن زمان در علم آباد بوکان رفت و هیچ وقت به مناطق جنوب و یا خطرناک برنگشت. تمام دورانی که در کومله بود با چاپلوسی وگماشتگی مسئولان موقعیت خود را در اردوگاههای مختلف حفظ کرد خیلی از دوستان قدیمش با شنیدن خبر بیماری و برگشتش به‌ سوئد با پوزخند به هم دیگر نگاه میکنند

  2. شماها خیلی بیسواد و نااگاه هستید پر از عقده حقارت این انسان خیلی باسواد و پر تلاش بوده خیلی خیلی طرفدار داشت تو فوتش گریه انسانهای اگاه در سراسر دنیا رو مردم دیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا