خبر تلاش برای ترور باباشیخ حسینی، دروغ محض است/ سرکرده خبات کردستان مدعی شد تیم ترور خود را دستگیر کرده است!

آکام نیوز/اختصاصی: ساعاتی پیش باباشیخ حسینی سرکرده گروهک تروریستی خبات کردستان ایران که با منافقین پیمان خواهرخواندگی امضا کرده اند، با صدور بیانیه ای ناروشن و عجیب اعلام کرد چند تیم را که برای ترور او اعزام شده بودند را شناسایی و دستگیر کرده است!

به گزارش آکام نیوز، باباشیخ حسینی بدون اشاره به نام دستگیرشدگان و حتی تصاویر آنها، تنها مدعی شد که آنها قصد ترور او را داشتند و نمی توانم نام آنها را بگویم!!

اگر واقعا تروری در کار بود چرا نباید نام افراد را اعلام کند؟!

نکته قابل توجه این است که سرکرده خبات که بخاطر سرسپردگی به منافقین از سوی جامعه و اپوزیسیون کردی طرد شده است برای مطرح شدن نامش، به این روش مضحک و تکراری روی آورده است.

ترور سرکرده گروهی که تعداد کل پیشمرگانش به ۵۰ نفر هم نمی رسد چه سودی برای جمهوری اسلامی ایران دارد؟!

مسئله مهم تر اینکه، باباشیخ حسینی حتی حاضر نیست نام این افراد را اعلام کند!

همین مسئله نشان می دهد که این ادعا دروغ محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد و در دنیای امروزی، هر ادعایی باید با سند و مدرک ارائه شود در غیر اینصورت، هر کسی می تواند هر ادعایی مطرح کند اما وقتی سند و مدرکی ارائه ندهد، ادعا کذب محسوب می شود.

سرکرده خبات کردستان هم برای خودنمایی و مطرح کردن نامش، دست به این کار کودکانه زده است، جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان در جریان این ماجرا نیست و این ادعا کذب محض است و صرفا ساخته و پرداخته ذهن متوهم سرکرده خبات است و می تواند تاکتیک منافقین برای مطرح کردن خبات کردستان باشد و به توصیه منافقین، خبات کردستان دست به این دروغ پردازی زده باشد.

شایان ذکر است باباشیخ حسینی سرکرده خبات کردستان مدعی شده افرادی را که نیروهای امنیتی برای ترور او اعزام کرده بودند را دستگیر کرده است، این در حالی است که این افراد هیچ هویت و نام و نشانی ندارند و جمهوری اسلامی ایران نیز کوچک ترین اطلاعی از این موضوع ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا