مصاحبه اختصاصی و تکاندهنده آکام نیوز با همسر و فرزند پیشمرگ زن تروریست کومله+ خودکشی دردناک دختر خردسال بخاطر مادر فراری+ فیلم و تصاویر

آکام نیوز/اختصاصی: اکثر زنانی که از کشور فراری هستند، متاهل بوده و بدون طلاق از خانه شوهر فرار کرده و راهی اردوگاه تروریستهای کومله شده اند.

به گزارش آکام نیوز، زنانی که مادر چند فرزند خردسال و بیگناه هستند و تنها بخاطر شعارهای توخالی گروهکهای تروریست، فریب آنها را خورده و بدون توجه به سرنوشت فرزندانشان، برای همیشه آنها را از آغوش و مهر و محبت مادری محروم می کنند.

گروهک تروریستی کومله نیز با آغوش باز پذیرای این زنان فراری است، بدون توجه به عاقبت فرزندان آنها و سرنوشت همسرانشان.

یکی از این زنان فراری پیشمرگ کومله مهتدی، شکوفه فلاحت پیشه است که در کومله به شیدا کرماشانی و شیدا شابادی، مشهور است.

(اکثر این زنان فراری در اردوگاه های کومله برای آنکه شناسایی نشوند برای خود نام مستعار انتخاب می کنند).

خدر رضایی همسر شکوفه فلاحت پیشه( شیدا شابادی – پیشمرگ گروهک تروریستی کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران – شاخه عبدالله مهتدی) و روژان رضایی فرزند خردسالش، در مصاحبه اختصاصی با آکام نیوز، از ماجرای فرار همسرش پرده برداشت.

رضایی از افسردگی شدید فرزند خردسالش روژان بخاطر فرار مادرش می گوید، از سرنوشت تلخ و دردناکی که در طول این سالها، گریبان این خانواده از هم پاشیده را گرفته است.

دردناک ترین قسمت این ماجرا آنجاست که این پدر و دختر خردسال از شدت افسردگی و ناراحتی شدید روحی، دست به خودکشی زدند که با اقدام به موقع مردم از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

سرگذشت تلخ و درناک این پدر و دختر خردسال را از زبان خدر رضایی برای شما بازگو می کنیم.

روژان خردسال قربانی سیاستهای سرکرده گروهک تروریستی کومله شده است، دختری که از همین کودکی دچار افسردگی شدید شده است و مادر او بدون توجه به وضعیت دردناک دخترش، در اردوگاه های کومله در حال خدمت به این گروهک تروریستی است.

فیلم مصاحبه اختصاصی آکام نیوز با خدر رضایی و دخترش روژان رضایی و صحبتهای روژان کوچولو با مادر پیشمرگش را ملاحظه می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا