واکنش گستاخانه رسانه های گروهکهای کردی به فوت دو خبرنگار ایسنا و ایرنا: مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، جاسوس خبرنگار بودند!+سند

آکام نیوز: عصر روز ۲ تیرماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۸:۰۰ بود که خبر رسید اتوبوس حامل خبرنگاران کشوری در ارومیه واژگون شد و در این حادثه متاسفانه دو نفر از خبرنگاران ایسنا و ایرنا جان باختند و ۲۱ تن دیگر نیز مصدوم شدند.

به گزارش آکام نیوز، این اتوبوس که برای بازدید از تونل کانی سیب عازم منطقه بود ساعت ۱۸:۰۰ در محور ارومیه – نقده واژگون شد.

متاسفانه در حادثه واژگونی اتوبوس، مهشاد کریمی از خبرگزاری ایسنا و ریحانه یاسینی از خبرگزاری ایرنا جان خود را از دست دادند.

در حالیکه خانواده این عزیزان و ملت ایران در غم از دست دادن این دو خبرنگار عزیز، عزادار بودند، رسانه های ضد انقلاب خصوصا گروهکهای تروریست و تجزیه طلب کردی، با ابراز خوشحالی از فوت دو خبرنگار ایرنا و ایسنا، از آنها بعنوان جاسوس خبرنگار نام بردند!

یکی از این شبکه های دروغ پراکن که به شایعه سازی و دروغ پردازی مشهور است کانال نیشتمان جوان است که وابسته به گروهکهای تجزیه طلب و تروریست کردی است.

قضاوت در خصوص نحوه خبرسازی و عوام فریبی شبکه های ضد انقلاب را بر عهده افکار عمومی واگذار می کنیم.

آکام نیوز، جان باختن این دو خبرنگار فعال عرصه رسانه را به خانواده این دو عزیز و همکاران مان در خبرگزاری های ایسنا و ایرنا تسلیت می گوید و برای شناخت افکار عمومی از نوع خبرسازی های شبکه های ضد انقلاب، یکی از پوشش های خبری ضد انقلاب در خصوص این دو خبرنگار را منتشر می کند.

“قضاوت با مردم فهیم ایران”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا