تظاهرات گسترده مردم سلیمانیه در اعتراض به نبود آب آشامیدنی و سکوت عجیب گروهکهای تروریست کردی

آکام نیوز: ساکنان منطقه تانجرو در سلیمانیه در اعتراض به کمبود آب آشامیدنی اقدام به برگزاری به تظاهرات و تجمع کردند.

به گزارش آکام نیوز، این تظاهرات از روز یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، شروع شد و تا به امروز ادامه دارد، در این تظاهرات، ساکنان منطقه تانجرو در سلیمانیه در اعتراض به کمبود آب آشامیدنی و قطعی آب، اقدام به برگزرای تظاهرات کرده و راه ارتباطی سلیمانیه به منطقه قره داغ را بستند.

از سوی دیگر در روزهای گذشته نیز تظاهرات مشابهی در دیگر شهرها و مناطق اقلیم به ویژه در اربیل، در اعتراض به کمبود آب برپا شده است.

دولت اقلیم کردستان نیز در روزهای گذشته بیش از ۴ میلیارد دینار بودجه را برای مقابله با خشکسالی و رفع مشکل کم آبی اختصاص داد.

تظاهرات در حال گسترش به دیگر شهرهای کردستان عراق است اما گروهکهای تروریست و تجزیه طلب کردی که از زمان تجمعات خوزستان، در حال صدور بیانیه و تجمع در مقابل سفارتخانه ها و کنسولگری های ایران در کشورهای اروپایی هستند، نسبت به این وضعیت در اقلیم کردستان سکوت کرده و حتی اخبار این تظاهرات ها را سانسور می کنند.

نفاق و دورویی گروهکهای کردی که سالهاست در کردستان عراق سکونت دارند، بر کسی پوشیده نیست، گروهک هایی که تا امروز ده ها بیانیه عوام فریبانه درباره بی آبی خوزستان و در حمایت از اغتشاشات صادر کردند، امروز بخاطر نزدیکی با حکومت اقلیم کردستان، درباره اعتراضات گسترده کردهای عراق سکوت کرده و حاضر نیستند کوچکترین خبری در این باره منتشر کنند.

“قضاوت با افکار عمومی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا