افشای دروغ بزرگ گروهک تروریستی کومله+ جا زدن تیم تروریستی خرداد به جای شهریور!+ ترفند جدید کومله برای فریب مردم

آکام نیوز/اختصاصی: ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰، خبری در آکام نیوز منتشر شد مبنی بر حضور تیم تروریستی ۵ نفره گروهک کومله به فرماندهی ریبوار کریمیان به کردستان ایران.

بیشتر بخوانید؛

آکام نیوز اسامی تیم ۵ نفره تروریستی اعزامی کومله به مریوان را فاش کرد+ اسامی/ هشدار نیروهای امنیتی به گروهک تروریستی کومله

آکام نیوز برای اولین بار بصورت اختصاصی اسناد بدست آمده از تیم تروریستی گروهک کومله در مریوان را افشا کرد+ اسناد و تصاویر

به گزارش آکام نیوز، در این خبر اسامی ۵ عضو تیم تروریستی کومله که متشکل بودند از؛

ریبوار کریمیان، سیوان رشیدی، هیمن مریوان، جلال فتاحی و یزدان مارابی، فاش شد.

این تیم تروریستی در منطقه مریوان حضور پیدا کرده و وارد روستاهای مرزی و قبرستان مریوان شدند.

نکته جالب توجه این است که حال پس از گذشت ۳ ماه از حضور این تیم تروریستی و بازگشت این تیم در اواخر خردادماه ۱۴۰۰ به کردستان عراق(اردوگاه زرگویزله کومله مهتدی)، ویدیویی در سایتها و شبکه های اجتماعی منتسب به گروهک تروریستی کومله منتشر شد که در آن اعلام شده که تیم جدید کومله در شهریورماه ۱۴۰۰، به مریوان رفتند و بر سر مزار کشته شدگان محیط زیست مریوان حاضر شده اند!!

در این ویدیو، مجدد ریبوار کریمیان با همان تیم قبلی دیده می شود که مدعی شده در شهریورماه ۱۴۰۰ وارد مریوان شده اند تا پیام کومله را به مردم مریوان ابلاغ کنند!

پیگیری های آکام نیوز از منابع مختلف حکایت از آن دارد که این ویدیو مربوط به خردادماه ۱۴۰۰ بوده و در همان زمانی که این تیم وارد مریوان شده بود، فیلمبرداری شده است.

اعضای تیم در این ویدیوی جدید همان اعضای تیم قبلی(خرداد۱۴۰۰) هستند!!

گروهک تروریستی کومله با فریب افکار عمومی وانمود کرده که تیم جدیدی مجددا به فرماندهی ریبوار کریمیان وارد مریوان شده اند!!

با مشاهده این ویدیو و تطابق آن با تصاویر و ویدیوهای خرداد ۱۴۰۰، برای همه ثابت می شود که گروهک تروریستی کومله، مردم را فریب داده و با دروغ گویی و عوام فریبی، در حال تبلیغات برای خود در شبکه های اجتماعی است.

شایان ذکر است آکام نیوز از طریق منابع خود در اردوگاه کومله و همچنین پیگیری هایی که از طریق نهادهای امنیتی کشورمان داشت، متوجه شد که ریبوار کریمیان و اعضای حاضر در این ویدیوی به اصطلاح جدید، از ۳ ماه پیش تا کنون، اردوگاه کومله را ترک نکرده و همگی در اردوگاه دیده شده اند.

قضاوت در این ارتباط را بر عهده مردم فهیم واگذار می کنیم و امیدواریم مردم بهتر چهره واقعی این گروهک تروریستی و دروغگو را شناخته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا