حاکم شدن ترس و اضطراب در اردوگاه های کومله در پی نهیب سپاه پاسداران

آکام نیوز/اختصاصی: در پی اعلام رسمی حمله به اردوگاه های ضد انقلاب در شمال عراق از سوی سردار پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تمام اردوگاه های زرگویز و زرگویزله گروهک کومله و هلگورد، در آماده باش قرمز به سر می برند.

به گزارش منبع خبری آکام نیوز در کومله، ترس و اضطراب بر اردوگاه های شاخه های مختلف کومله حاکم شده و سرکردگان کومله در حال تهیه خانه های امن برای خانواده های پیشمرگان در سلیمانیه و اربیل هستند.

طبق گزارش واصله، گروهک تروریستی کومله به تمام پیشمرگان اعلام آماده باش کرده و به نگهبانان شیفت شب و پاسبخش ها تاکید کرده که در صورت مشاهده کوچکترین مورد مشکوکی، سرکردگان کومله را در جریان بگذارند.

گفته می شود مرخصی های پیشمرگان به سلیمانیه نیز لغو شده و عبور و مرور در اردوگاه ها بشدت تحت کنترل است.

وضعیت در اردوگاه ها و مقرات اصلی کومله بحرانی گزارش شده و تمام پیشمرگان دچار ترس و دلهره شدیدی شده اند و تعدادی از پیشمرگان نیز به بهانه های مختلف قصد ترک اردوگاه را دارند.

پناهگاه های گروهک تروریستی کومله نیز برای روز حمله سپاه آماده شده اند.

گفتنی ست در پی اعزام مکرر تیم های تروریستی از سوی کومله و دمکرات و ترورهای اخیر در شهرهای مختلف کردستان، سپاه پاسداران اعلام کرد که انتقام سختی از این گروهکها خواهد گرفت و به شهروندان اقلیم کردستان که در نزدیکی اردوگاه های کومله هستند هشدار داد از این مناطق دور شوند تا آسیبی به آنها وارد نشود.

از زمان اعلام این خبر، رسانه های اقلیم کردستان نیز، با انجام مصاحبه با سرکردگان ضد انقلاب، قصد مظلوم نمایی دارند و اقدام جمهوری اسلامی را نقض حاکمیت کردستان عراق می خوانند! این در حالی است که هر روز شاهد حمله ترکیه به کردستان عراق و پایگاه های پ.ک.ک هستیم اما حکومت اقلیم، کوچکترین واکنشی نسبت به این حملات انجام نمی دهد.

جمهوری اسلامی بارها به حکومت اقلیم هشدار داده بود تا جلوی اشرار کومله و دمکرات را بگیرند اما حکومت اقلیم تنها در حد شعار عمل کرد و هرگز جلوی اقدامات تروریستی این گروهکها را نگرفت.

جمهوری اسلامی ایران حق خود را برای دفاع از ملت ایران، محفوظ می داند و با تروریستها برخورد جدی خواهد کرد تا درس عبرتی برای آیندگان باشد و بزودی شاهد انحلال کامل این گروهکها همچون سازمان مجاهدین خلق خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا