خبرفوری/ فرار پیشمرگان و کادرهای کومله پس از حمله به مقر هلگورد/ مصاحبه اختصاصی آکام نیوز با مقام امنیتی

آکام نیوز/اختصاصی: لحظاتی پیش یک مقام امنیتی در گفتگوی اختصاصی با آکام نیوز از فرار عناصر گروهک تروریستی کومله پس از هدف قرار گرفتن مقر هلگورد گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله زحمتکشان کردستان، در شمال عراق خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، این مقام امنیتی به آکام نیوز گفت؛

پس از هدف قرار گرفتن مقر هلگورد گروهک تروریستی کومله، پیشمرگان دو شاخه کومله مهتدی و ایلخانی زاده سراسیمه و هراسان از مقرها فرار کرده و به روستاهای اطراف پناه برده اند و موجی از ترس و دلهره سراسر اردوگاه ها را فرا گرفته است.

سرکردگان کومله هم به مکان های امنی در شهر فرار کرده اند.

این مقام امنیتی ضمن هشدار شدید به سرکردگان کومله اعلام کرد؛

این تنها یک گوشمالی بود، منتظر ضرب شست بسیار تند، در روزهای آتی باشید.

در آخر گفتگو، این مقام امنیتی از کشف یک توطئه بزرگ از سوی عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده خبر داد.

توطئه ای که قربانیان آن نیز مشخص شده اند.

در ساعات آینده، آکام نیوز، این توطئه را فاش خواهد کرد.

یک دیدگاه

  1. اقلیمک محدود و محصور در خشکی کردی شمال عراق باید از نجابت و حسن همسایگی و لطف و رافت ایران بزرگ سواستفاده نکند.
    همگان میدانیم که تبلیغات و پروپاگاندای گرایش به مسیحیت و فرهنگ غربی در ساکنان اقلیمک رو به گسترش میباشد و حاکمان دست نشانده و بزدل این منطقه نیز از چنین رویه ایی پشتیبانی میکنند.
    همگان میدانیم که این بخش از شمال عراق(و حتی خود عراق) جز نواحی کاملا جدید جغرافیایی هستند که از امپراطوری بزرگ ایران کهن برجای مانده اند و با توجه به دزدیدن نام استان کردستان ایران به مرکزیت سنندج و اطلاق ان بر نواحی اقلیم نوپای کردی شمال عراق میطلبد با پیگیریهای دیپلماتیک جلو این سرقت تاریخی و سواستفاده از ان گرفته شود.
    نواحی زیادی از اقلیم کردی عراق در گذشته نه چندان دور از قوم ایرانی گوران بوده و به زبان ایرانی گورانی(هورامی) تکلم میکرده اند که این منطقه نیز باید به خاک ایران ملحق گردد و با توجه به نقشه های جعلی ک ر د س ت ا ن ب ز ر گ میطلبد رفراندومی در ایران برای الحاق منطقه کردنشین شمال عراق و این سرزمین جداافتاده از خاک اصلی ایران برگزار گردد که قطعا با ارای فراوان میتوان ادعای انرا کرد.
    هم اینک مردمان اقلیم به دو گویش سورانی(باقدمت ۱۷۰سال) و کرمانجی تکلم میکنند که این مهم در ایجاد یا زبان واحد کردی مانعی بزرگ است که مسولان ایرانی باید با رسمیت بخشیدن به زبان ایرانی الاصل گورانی(هورامی) در ایران و تدریس ان در دانشگاه سنندج تیر خلاص ایجاد یک زبان واحد کردی را شلیک و اقلیم را مجبور به ایجاد سه زبان فوق بکند تا برای همیشه ایجاد زبان واحد کردی به ارزوی ابدی اکراد عراقی تبدیل شود.
    همگان میدانیم که در ماجرای جمهوری مهاباد تنی چند از عشایر مسول که در ایجاد پرچم کردی نقش داشتند به جرم تقلب و سرقت از پرچم تاریخی و ملی ایران به اعدام محکوم و حکم انها در رژیم پیشین اجرایی گردید که میطلبد دستگاه دیپلماسی این موضوع را بولد و برجسته کرده و نسبت به این سرقت تاریخی(پرچم ملی ایران) نیز پیگیر و اقدام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا