دبیر شورای عالی امنیت ملی خطاب به مصطفی الکاظمی: گروهکهای تروریست کردی را از کردستان عراق خلع سلاح و اخراج کنید

آکام نیوز: پس از حملات توپخانه ای و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروهکهای تروریست کردی،  و هشدار جدی سپاه به ضد انقلاب، امروز نیز در دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، به صراحت اعلام کرد؛ تمام گروهکهای تروریست کردی باید خلع سلاخ و سپس از خاک اقلیم کردستان و عراق اخراج شوند.

به گزارش آکام نیوز، جمهوری اسلامی ایران، مصمم تر از قبل برای برخورد قاطع با گروهکهای تروریست کردی، از تمام ابزارها استفاده می کند.

تحرکات فزاینده گروهکهای تروریست کردی در خاک اقلیم کردستان عراق، از محورهای اصلی دیدار ساعاتی پیش دریابان شمخانی با نخست وزیر عراق بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران خطاب به نخست وزیر عراق گفت:” تحرکات فزاینده گروه‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق نگران کننده و مخل امنیت مرزهای دو کشور” است و این گروهکها باید فورا خلع سلاح شده و از عراق اخراج شوند.

شمخانی با اشاره به همکاری برخی کشورهای سازشکار منطقه با رژیم صهیونیستی گفت: این گونه اقدامات که در چارچوب دکترین جدید امنیت ملی آمریکا در منطقه صورت می‌گیرد نه تنها کمکی به ایجاد امنیت و ثبات نمی‌کند بلکه موجب تصاعد بحران و تشدید ناامنی در منطقه خواهد شد.

دریابان علی شمخانی، در پایان بار دیگر از نخست وزیر عراق خواست اقدامات لازم برای خلع سلاح و اخراج کامل گروهکهای تروریست کردی از عراق را آغاز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا