از سوی سرکردگان گروهکهای ضد انقلاب، تماس با آکام نیوز جرم محسوب شد+درخواست آکام نیوز از پیشمرگان+ توصیه های مهم در خصوص همکاری و یا بازگشت به کشور

آکام نیوز: منابع خبری آکام نیوز در گروهکهای تروریست و تجزیه طلب کردی خصوصا در کومله، خبات کردستان، حزب آزادی کردستان – پاک، از ایجاد محدودیت شدید سرکردگان ضد انقلاب برای اعضا و پیشمرگان در خصوص آکام نیوز خبر دادند.

به گزارش آکام نیوز، طبق خبرهای موثقی که بدستمان رسیده، موجی از آکام هراسی از سوی سرکردگان کومله، حزب آزادی کردستان و خبات به راه افتاده است،

سرکردگان این گروهکها عضویت اعضا و پیشمرگان در آکام نیوز و تماس با ما را شدیدا منع کرده و این اقدام را جرم می خوانند!

فارغ از اینکه سرکردگان گروهکهای کردی، همواره مدعی هستند اعضا و پیشمرگان آنها آزادند حتی سایتها و شبکه های اجتماعی مخالف خود را مطالعه کنند، و در عمل خلاف این ادعا را شاهد هستیم، به تمام اعضا و پیشمرگان کومله اطمینان کامل می دهیم، با فراغ بال می توانند برای همکاری و یا ارسال نقطه نظرات و دیدگاه های خود، با بخش مدیریت سایت در کانال تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام و سایت خبری آکام نیوز، تماس حاصل فرمایند و بدیهی ست، نام و مشخصات اعضا و پیشمرگان نزد ما کاملا محفوظ بوده و حتی در صورتیکه در آینده قصد قطع همکاری و یا ارتباط را داشته باشند، باز هم نام افراد، برای همیشه محفوظ خواهد بود و از نظر امنیتی نیز ترسی که سرکردگان در بین پیشمرگان ایجاد کرده اند، مبنی بر اینکه اگر تماس بگیرند، آنها متوجه خواهند شد، کذب محض بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد.

در خصوص نحوه ارتباطات نیز می توانید با مدیریت سایت تماس بگیرید.

همچنین مطلع شدیم سرکردگان کومله، خبات و حزب آزادی کردستان به اعضای خود اعلام کرده اند، در صورتیکه بخواهند به کشور برگردند و یا به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه و اربیل مراجعه کنند، تا برگه تردد دریافت کنند، آنها مورد بازجویی و اذیت و آزار قرار می گیرند!

این ادعاها نیز کاملا رد می شود، ماهانه ده ها کادر و پیشمرگ گروهکها برای دریافت برگه تردد و ورود به کشور، به کنسولگری های کشورمان مراجعه کرده و برگه دریافت می کنند و براحتی وارد کشور شده و به آغوش گرم خانواده هایشان بر می گردند.

ناگفته نماند در هفته های اخیر چندین پیشمرگ و لاینگر(هوادار) از طریق آکام نیوز به آنها مشاوره داده شده و هم اکنون بدون کوچکترین اذیت و آزاری در کشور مشغول زندگی خود هستند. بخاطر رعایت حال افراد، نمی توانیم نام این افراد را اعلام کنیم، اما خطاب به دیگر پیشمرگان نیز اعلام می کنیم اگر قصد همکاری داشتند و یا قصد بازگشت به کشور را داشتند برای راهنمایی و مشاوره حتما با آکام نیوز ارتباط بگیرند و اسیر جو ترس و دلهره ای که سرکردگان در آنها بوجود آورده اند نشوند.

متاسفانه باخبر شدیم سرکردگان کومله حتی شناسنامه ها و اسناد هویتی برخی از پیشمرگان را نیز به بهانه مفقود شدن، توقیف کرده اند تا راه های بازگشت افراد را بطور کامل ببندند.

با این حال باز هم به پیشمرگان اطمینان داده می شود بدون مدارک هویتی خود نیز می توانند به کشور بازگردند و آکام نیوز هر ساعت شبانه روز پاسخگوی افراد می باشد.

“مدیریت سایت خبری تحلیلی آکام نیوز”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا