فضا سازی در خصوص یاسر منگوری تروریست عقاب های زاگرس حزب منحله دمکرات کردستان ایران/ یاسر منگوری کیست؟

آکام نیوز: گروهکهای کمپ نشین کردی، که این روزها مقراتشان مورد اصابت حملات پهبادی قرار گرفته است، با فرار به جلو و فرا فکنی سعی در معطوف داشتن افکار عمومی به یک واقعه سازی مجعول دیگر دارند.

به گزارش آکام نیوز، در این بین ارسلان یاراحمدی که درصدد اخذ اقامت اروپاست این روزها از هیچ دروغی دریغ نمی کند.

اما یاسر منگوری کیست؟ فردی که گروهکهای ضد انقلاب مدعی هستند زیر شکنجه جان باخته است!

یاسر منگوری عضو تیم ترور عقابهای زاگرس (حزب منحله دمکرات کردستان ایران) است که در تاریخ ۲۳ تیرماه قصد ترور یکی از افراد بومی منطقه پیرانشهر را داشت.

نامبرده طی درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی در جاده پیرانشهر – سردشت – حوالی روستای سرقبر، کشته می شود.

برای شناسایی سایر افراد مرتبط با این تروریست که هنوز هم تمامی آنها دستگیر نشدند این مسئله مسکوت می ماند، تا امروز که مورد سوء استفاده این گروهکها قرار می گیرد…

اکنون این گروهکها سعی دارند فوت او را در اثر شکنجه جلوه دهند!

در همین ارتباط، مرکز رسانه قوه قضاییه هم مرگ “یاسر منگوری” زیر شکنجه و در حین بازداشت را تکذیب و اعلام کرد که او در درگیری مسلحانه کشته شده است.

مرکز رسانه قوه قضاییه در این باره اعلام کرده است:

در پی انتشار خبری از سوی رسانه‌های معاند مبنی بر فوت فردی به نام یاسر منگوری زیر شکنجه و در حین بازداشت، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با تکذیب این خبر اظهار داشت: حسب گزارش‌های واصله فرد مذکور از عوامل مسلح گروهک تروریستی بوده که تیرماه سال جاری در درگیری مسلحانه کشته می‌شود.

در خصوص یاسر منگوری عضو هسته عقاب های زاگرس – تیم ترور داخل کشور حزب منحله دمکرات کردستان ایران، بزودی اسناد بیشتری منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا