هشدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:سپاه بساط تروریست‌های کردستان عراق را جمع خواهد کرد/ مسئولان اقلیم با ضد انقلاب برخورد کنند

آکام نیوز: سردار باقری با هشدار به آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه پایگاه آن‌ها در منطقه نیز باید جمع گردد و نباید به عنوان کانون ضد انقلاب و سازماندهی آن‌ها استفاده شود، گفت: عملیات‌های ما در برخورد با گروهک‌های ضد انقلاب ادامه خواهد داشت.

به گزارش آکام نیوز، سردار سرلشکر پاسدار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تودیع و معارفه جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به عملیات اخیر سپاه پاسداران در شمال عراق و اقلیم کردستان گفت: مسئولان این اقلیم و دولت عراق باید برای برخورد با این گروهک‌ها اقدام کنند.

وی با هشدار به آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه پایگاه آن‌ها در این منطقه نیز باید جمع گردد و نباید به عنوان کانون ضد انقلاب و سازماندهی آن‌ها استفاده شود، گفت: عملیات‌های ما در برخورد با گروهک‌های ضد انقلاب ادامه خواهد داشت و هیچ گونه شیطنتی را در این مرز‌ها تحمل نمی‌کنیم.

سرلشکر باقری افزود: برخورد با این گروهک‌ها حق ماست و منشور سازمان ملل متحد هم این حق را برای ما در نظر گرفته است.

وی گفت: مسئولان اقلیم شمال عراق نباید اجازه دهند ضدانقلاب مسلح و دست نشانده های آمریکا و رژیم صهیونیستی در شمال عراق پادگان نظامی، مقر رادیو و تلویزیون  داشته باشند و به مرز ما حمله کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: نیروهای مسلح بساط این گروه ها را جمع خواهند کرد.

یک دیدگاه

  1. ایران از چند روز پیش رسما به یکی از اعضای اصلی سازمان همکاری شانگهای پذیرفته شد.
    اعضای این سازمان ضعف سیاسی و اقتدار کیانی و میهنی هیچ یک از اعضا(بویژه اعضای اصلی)را نخواهند پذیرفت و با هرگونه موارد ضد امنیتی در کشورهای عضو مقابله خواهند کرد از جمله دو کشور چین و روسیه که عضو شورای امنیت سازمان ملل میباشند در نتیجه حفظ اقتدار میهنی و کیانی کشور و یکپارچگی و تمامیت ارضی ایران جز خطوط قرمز این اب و خاک میباشد و مسولان عالی نظام و نیروهای مسلح نباید اجازه هیچگونه شیطنت و ناامنی و شرارت را از تفنگچی های مزدور و کاسه لیس صهیونیزم بپذیرند و تا نابودی کامل و ریختن ضدانقلاب در زباله دانی نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.
    در ضمن با توجه به مساحت کم اقلیم کردی شمال عراق و شناسای سریع و اسان عوامل ضدانقلاب باید اجازه زندگی به سرکردگان و تفنگچی های مزدور در این اقلیم کوچک را نداد و عرصه را بر انان تنگ کرد.
    برخی از کردهای عراقی از کردهای ایرانی مخالف نظام دل خوشی ندارند و باید از این پتانسیل برای هدف قرار دادن ضدانقلاب در اقلیم استفاده کرد.
    در پایان اینکه باید بطور کامل به شرارت های این عوامل برای همیشه تاریخ پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا