حکمتیست و مینا احدی بعد از ماجرای تهدید تلفنی این بار مدعی تهدید به قتل شدند!/ یک مقام امنیتی در گفتگوی اختصاصی با آکام نیوز ادعای حکمتیست را رد کرد

آکام نیوز/اختصاصی: گروهک تروریستی موسوم به حکمتیست، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ با صدور بیانیه ای، مدعی شد یکی از اعضای رهبری این گروهک بنام مینا احدی، تهدید به قتل شده و جمهوری اسلامی ایران را نیز متهم کرد!

به گزارش آکام نیوز، گروهک حکمتیست مدتهای زیادی است در سکوت کامل خبری بوده و در بین اپوزیسیون ها، نامی از این گروهک به میان نمی آید و اعضای حکمتیست دچار یاس و ناامیدی شده و تعداد زیادی از آنها از این گروهک جدا شده اند.

حکمتیست برای مطرح شدن دوباره نام این گروهک و عضو رهبری آنها مینا احدی، مدعی شده که جمهوری اسلامی ایران عضو رهبری آنها را تهدید به قتل کرده است!

مهرماه ۱۴۰۰ بود که مینا احدی مدعی شده بود، نیروهای امنیتی تلفنی او را تهدید کرده اند!

در همان روزها نیز این ادعای مینا احدی رد شد و امروز دوباره پس از ادعای عجیبی که این عضو کمیته رهبری حکمتیست مطرح کرده بود، مجددا برای مطرح شدن نامش، این بار مدعی شد تهدید به قتل شده است!

سناریوهایی تکراری و نخ نما شده که هر باز از سوی این شخص تکرار می شود و این راهی برای اعلام موجودیت این گروهک محسوب می شود.( لینک ادعای مینا احدی در مهرماه ۱۴۰۰ را ملاحظه می کنید)

در همین ارتباط با یک مقام امنیتی مطلع تماس گرفتیم و خواستار پاسخ نهادهای امنیتی به این ادعا شدیم.

این مقام امنیتی ضمن اظهار بی اطلاعی کامل از این ماجرا عنوان کرد؛

ما از طریق شما در جریان این ماجرا قرار گرفتیم، گروهک حکمتیست که هم از سوی مردم و هم از سوی اپوزیسیون طرد شده هر بار به دنبال راهی برای مطرح کردن خود هستند، یکبار به کارگران هفت تپه آویزان می شوند، روز بعد به امثال سپیده قلیان و… در نهایت وقتی از همه جا رانده می شوند، سناریوهایی را طراحی می کنند تا دوباره نامشان در رسانه ها مطرح شود.

آکام نیوز از این مقام امنیتی در خصوص ادعای مینا احدی مبنی بر اینکه بعد از این به اصطلاح تهدید، وی در حفاظت پلیس است، سوال کرد.

مقام امنیتی در پاسخ اظهار کرد؛

اصولا وقتی تهدیدی اتفاق نیفتاده باشد، پلیسی هم وجود ندارد تا از این شخص معلوم الحال، حفاظت کند.

ناگفته نماند به دلیل فعالیت های افراطی و ضد مذهبی این جریان و این شخص معلوم الحال، اگر هم تهدیدی بوده باشد قطعا از جانب مسلمانان بوده ولی ارتباطی با جمهوری اسلامی ایران ندارد. جمهوری اسلامی ایران هرگز به چنین افرادی فرصت نمی دهد، یا اینکه تهدید کند، عمل می کند. اما در ارتباط با این موضوع، از اساس این ادعا کذب محض بوده و ربطی به نهادهای امنیتی هم ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا