یک مقام امنیتی در گفتگوی اختصاصی با آکام نیوز، دلیل افشای فایل صوتی بهرام رضایی توسط نادر کیانی، در این برهه زمانی را اعلام کرد

آکام نیوز/اختصاصی: در پی انتشار اولین فایل صوتی افشاگرانه نادر کیانی خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای از بهرام رضایی از رهبران و فرماندهان نظامی گروهک تروریستی کومله که از بدو تاسیس این گروهک با آنها فعالیت داشت، افکار عمومی، خواستار اعلام دلیل افشای این فایل پس از مرگ بهرام رضایی هستند.

به گزارش آکام نیوز، مردم می پرسند چرا این فایل زودتر منتشر نشده است؟ در همین ارتباط با یک مقام امنیتی بلندپایه تماس گرفتیم و همین سوال را مطرح کردیم.

این مقام امنیتی در پاسخ به این سوال اظهار کرد؛

بهرام رضایی برای جبران خطاهای بزرگ خود، از سالها پیش با آقای نادر کیانی خبرنگار حوزه بین الملل ارتباط گرفت، از آنجائیکه آقای کیانی از گذشته ایشان را می شناختند، اظهار ندامت ایشان با درخواست نادر کیانی، پذیرفته شد.

با توجه به اینکه بهرام رضایی معروف به بهرام ره ش، تا آخرین لحظات عمر خود، همکاری می کرد، تصمیم گرفته شد موضوع افشای فایل به بعد از مراسم تشییع و تدفین بهرام رضایی همکار ما موکول شود تا اولا در احترام و تکریم توسط خود کومله به خاک سپرده شود و ثانیا کسی به شخصیت و پیکر ایشان هتک حرمت نکند، به همین جهت، تا روز جمعه صبر کردیم تا مراسم خاکسپاری برگزار شود و پس از مراسم خاکسپاری، آقای نادر کیانی، اولین فایل صوتی را منتشر کردند.

شایان ذکر است آکام نیوز در تماس با آقای کیانی نیز از ایشان سوال کردند که آیا افشای فایل ها ادامه خواهد داشت؟ و ایشان پاسخ دادند فایل ها بسیار زیاد هستند و تک تک فایل ها افشا خواهد شد، فایل هایی که می تواند، بسیار به ضرر سرکردگان کومله باشد!

آقای کیانی به ادعای عجیب یکی از اعضای گروهک تروریستی کومله اشاره کرد که امروز در فیسبوک خود نوشته؛ هر کسی به اندازه سر سوزنی به امور فنی آگاه باشد، می داند که این فایل ها، مونتاژ شده است!

در جواب باید عرض کنم که فایلی مونتاژ نشده و فایل ها به شیوه صوتی(ویس) ارسال شده است، یعنی بنده پیام صوتی(ویس) می فرستادم و بهرام رضایی نیز به همان شیوه پیام صوتی(ویس) می فرستاد.

آقای کیانی حاضر به توضیح بیشتر در این ارتباط نشدند اما وعده دادند، خبرهای داغ هنوز منتشر نشده و بزودی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا