نادر کیانی در آستانه افشای دومین فایل صوتی به رضا کعبی معاون اول گروهک کومله اولتیماتوم داد/ آیا فایل بعدی مربوط به رضا کعبی است؟!

آکام نیوز: همزمان با افشاگری های اخیر نادر کیانی، خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای و انتشار اولین فایل صوتی(ویس) از بهرام رضایی فرمانده مطرح نظامی گروهک تروریستی کومله، اولتیماتومی نیز به رضا کعبی داد.

به گزارش آکام نیوز، افشای اولین فایل صوتی از بهرام رضایی توسط نادر کیانی، بازتاب های گسترده ای بهمراه داشته است، ساعاتی پیش نادر کیانی در صفحه فیسبوک شخصی خود، خطاب به رضا کعبی معاون اول گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان نوشت؛

بدنبال شروع افشاگری های من در خصوص ارتباط و همکاری بهرام رضایی با من و متعاقب آن با نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران، مردم عزیز از این اقدامات استقبال گرمی کردند.

در اینجا لازم می دانم از حمایت تک تک کردستانی های عزیز تشکر کنم و سخنی نیز دارم خطاب به رضا کعبی معاون اول عمر ایلخانی زاده سرکرده گروهک کومله زحمتکشان کردستان.

از آنجائیکه رضا کعبی در جریان دقیق ارتباط و همکاری بهرام رضایی با من بوده و هست، به ایشان توصیه می کنم قبل از افشای فایل بعدی، خود رضا کعبی حقایق را با مردم در میان بگذارند.

رضا کعبی اولین فردی بود که در جریان رابطه ما بود اما سکوت کرد و سکوت وی نیز قابل تامل است.

حرفهایی که رضا کعبی در مورد اتحاد کومله ها و تشکیل یک کومله جدید زده بود، قابل تامل است.

به رضا کعبی اولتیماتوم می دهم، حرفهایی که لازم است را به افکار عمومی بگوید، در غیر اینصورت، بمب خبری بعدی در همین ارتباط است و برای آینده سیاسی رضا کعبی می تواند خطرساز باشد.

این داستان سر دراز دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا