نادر کیانی خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای، دومین فایل صوتی همکاری بهرام رضایی فرمانده مطرح گروهک تروریستی کومله را فاش کرد+ فایل صوتی (ویس – ۲)

آکام نیوز: نادر کیانی خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای که در چند روز گذشته، از همکاری مستمر بهرام رضایی از رهبران و فرماندهان قدیمی گروهک تروریستی کومله، پرده برداشته بود، اینک چند روز پس از افشای اولین فایل صوتی(ویس)، مطابق وعده ای که داده بود، دومین فایل را نیز در صفحه فیسبوک خود، افشا کرد.

به گزارش آکام نیوز، در این فایل صوتی(ویس) مکالمه نادر کیانی با بهرام رضایی در خصوص ماجرای مرگ مریم صادقی پیشمرگ کومله و مصاحبه بهرام رضایی با رادیو کردانه، دیده می شود.

بهرام ره ش همچنین بشدت از رفتارها و برخوردهای پیشمرگان کومله با وی انتقاد می کند.

فرمانده نظامی و ارشد گروهک تروریستی کومله همچنین از نیروهای امنیتی که در خصوص نحوه انتشار اخبار مسائل مربوط به بهرام رضایی، رعایت حال او را می کنند نیز قدردانی می کند.

نادر کیانی در یادداشتی که همزمان با افشای دومین فایل صوتی، منتشر کرده نوشت؛

با توجه به این در برخی ویس ها نام افرادی آمده که هم اکنون هم در حال همکاری با نیروهای امنیتی هستند، تنها یکی از ویس ها که افشای آن، مشکلی برای نیروهای داخل اردوگاه های کومله پیش نمی آورد را منتشر می کنم، اما یک نکته جالب توجه هم لازم می دانم در اینجا بیان کنم.

یکی از نیروهای قدیمی کومله بنام جبار، اخیرا در یک لایو مدعی شده که فایل اول مربوط به مکالمه بهرام با وی در ۲۰ سال قبل بوده است!

این ادعای عجیب در حالی مطرح می شود که این نیروی دروغگوی کومله فراموش کرده ۲۰ سال پیش در کردستان عراق موبایل هوشمندی وجود نداشت و اصولا واتساپ تاسیس نشده بود تا ویسی ضبط شود!

به هرحال این نوع دست و پازدن های عناصر کومله برای مطرح کردن نامشان با شیوه های کودکانه در نوع خود قابل تامل است.

فایل را در کانال تلگرام آکام نیوز ملاحظه کنید @akamnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا