فوری/ نادر کیانی سومین فایل صوتی(ویس) محرمانه از همکاری مستمر بهرام رضایی فرمانده نظامی مطرح گروهک کومله را فاش کرد+ فایل ۳

آکام نیوز: نادر کیانی، خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای در ادامه سلسله افشاگری های خود، سومین فایل صوتی(ویس) همکاری بهرام رضایی از رهبران و فرماندهان نظامی گروهک تروریستی کومله، را فاش کرد.

به گزارش آکام نیوز، نادر کیانی پس از افشای فایل سوم در صفحه شخصی فیسبوک خود، طی یادداشتی در این ارتباط، نکاتی را نیز متذکر کرد که در ادامه ملاحظه می کنید؛

قبل از شروع افشای سومین فایل صوتی که به شیوه “ویس” با بهرام رضایی معروف به “بهرام ره ش” فرمانده و کادر نظامی گروهک تروریستی کومله، انجام داده ام، نکاتی را به عرض مخاطبان و مردم عزیز می رسانم.

پس از افشای اولین و دومین فایل صوتی، از طریق منابع داخلی دیگری که در اردوگاه های کومله دارم، باخبر شدم، سرکردگان و اعضای قدیمی کومله برای آنکه سروصداها و حواشی جنجالی پس از افشای این فایل ها را بخوابانند، ادعاهای عجیب و کودکانه ای مطرح می کنند؛ برخی از این ادعاها را با هم می خوانیم!

۱-نادر کیانی و دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی نفوذی دارند و افراد نفوذی در بین ما هستند که این فایل ها را به آنها داده اند!

۲-نادر کیانی و دستگاه اطلاعاتی رژیم جمهوری اسلامی، این فایل ها را مونتاژ کرده اند!

۳- فایل ها مونتاژ شده اند و اگر دقت کنید، بین صدای نادر کیانی و بهرام رضایی فاصله هست!!! (پاسخ: طبیعی است چون مکالماتی که تا این لحظه فاش شده اند، به شیوه ویس انجام شده است)

۴-صدای بهرام رضایی نیست و کسی ادای او را در آورده است!

۵- فایل ها واقعی هستند اما این فایل ها داخلی است و مربوط به گفتگوهای داخلی با یکی از اعضا است و نادر کیانی و رژیم آن را مونتاژ کرده اند!

و ده ها ادعای عجیب و غریب دیگر که به گفته منابع خبری که در اردوگاه ها دارم، پیشمرگان و اعضا سر سوزنی این توجیهات سرکردگان را نپذیرفته اند چرا که همه می دانند بهرام رضایی با بنده مکالمه داشته و حتی در مکالماتی که باز هم فاش خواهد شد، اسم من را هم ذکر کرده و گفتگوهای مستقیم هم داریم.

از روز اولی که تصمیم به این افشاگری گرفتم می دانستم که سرکردگان متقلب کومله، مدعی خواهند شد که فایل ها مونتاژ شده، برای همین سورپرایزهای بزرگی برای این گنده گویی های کودکانه سرکردگان کومله آماده کرده ام که بزودی تقدیم حضورشان خواهم کرد.

عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده هم در جریان باشند، در تور من گرفتار شده اند و بزودی جزئیات این غافلگیری را که عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده پنهان کرده اند، علنی خواهم کرد، خصوصا دیدارهایی که با…. داشتند!

حال توجه شما مردم عزیز و فهیم، را به افشای سومین فایل صوتی(ویس) از گفتگوی خصوصی من با بهرام رضایی فرمانده نظامی و کادر قدیمی کومله جلب می کنم و باز هم از استقبال گرم شما تشکر می کنم همچنین از سایتهای داخلی که این فایل ها را منتشر کرده اند نیز قدردانی می نمایم.

اما در آخر توصیه ای نیز به سران کومله که جلوی اعضایشان به دروغ منکر این فایل ها و همکاری بهرام می شوند، دارم؛

سران کومله که من را متهم به دروغ پراکنی و مونتاژ می کنند، می توانند گوشی بهرام رضایی را از نزدیکانش دریافت کرده و در لیست مخاطبان واتساپی ایشان، اسم بنده را ملاحظه کنند، این گوی و این میدان!

نکته قابل توجه اینکه سرکردگان کومله هم سکوت معناداری کرده اند، چرا؟ چون پاسخی ندارند و بر واقعی بودن صحبتهای بنده واقف هستند.

این داستان سر دراز دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا