افشای چهارمین فایل صوتی محرمانه از گفتگو و تبادل اطلاعات نادر کیانی خبرنگار حوزه بین الملل با بهرام رضایی فرمانده نظامی و کهنه کار گروهک تروریستی کومله+فایل صوتی(ویس۴)

آکام نیوز: نادر کیانی – خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای در ادامه افشاگری های پرسروصدای خود، این بار فایل چهارم از گفتگوهای محرمانه خود با بهرام رضایی فرمانده مطرح گروهک تروریستی کومله، را منتشر کرد.

به گزارش آکام نیوز، نادر کیانی در یادداشت جدید خود خطاب به سرکردکان کومله نیز نوشت؛ پیش از افشای چهارمین فایل صوتی(ویس) از گفتگوی من با بهرام رضایی از کادرها و فرماندهان بلندپایه گروهک کومله، نکاتی را لازم می دانم در اینجا خطاب به اعضای کومله بیان کنم.

ابتدا اینکه در خصوص مونتاژ بودن فایل ها که اعضای کومله در کمال درماندگی مدعی مونتاژ بودن فایل ها شده اند و نمی خواهند بپذیرند بهرام رضایی با نهادهای امنیتی همکاری داشته است، اعلام می کنم اگر یک مدرک و سند محکمه پسند ارائه کردید و ثابت کردید فایل ها مونتاژ هستند و یا اصلا با من گفتگو نکرده است، اعلام کنند من حاضرم رسما از شغلم استعفا دهم. پس تاکید می کنم هر عضو کومله توانست ثابت کند فایل ها مونتاژ هستند و بهرام رضایی صدایش دزدیده شده، من حاضر به عذرخواهی رسمی هم خواهم بود.

دوم اینکه؛ در چهارمین فایل تصمیم گرفتم یکی از فایل ها که در آن بهرام رضایی به کارمند بودن من اشاره می کند را فاش کنم تا ببینم این بار چه خواهند گفت؟!

گرچه کماکان تاکید می کنم در این شکی ندارم اعضای گروهک کومله بر همکاری کردن بهرام رضایی واقف شده اند اما بخاطر افکار عمومی، در حالت درماندگی ادعای غیرواقعی بودن فایل ها را مطرح می کنند که طبیعی است شاید من هم بودم تکذیب می کردم!

البته جالب است در لایوهایی که اعضای کومله منتشر می کنند تنها در مورد فایل اول صحبت می کنند گویا با افشای فایل های بعدی، دیگر راهی برای کتمان باقی نگذاشته اند. البته امیدوارم در فایل های مهم تری که بزودی منتشر خواهد شد و بهرام رضایی نام من را هم ذکر کرده، باز نگویند مونتاژ است!

مجددا درخواست می کنم موبایل بهرام رضایی چک شود، اگر نام و صدای من در واتساپ بهرام رضایی به شماره تلفن ۰۰۴۹۱۷۶۲۴۴۱۹۶۸۲نبود، من از کارم استعفا می دهم و دیگر هرگز در دنیای سیاست نامی از نادر کیانی نخواهید دید.

البته اگر دیدید و به مردم حقیقت را نگفتید آن وقت دیگر من تصویر گفتگوی بهرام را با خود منتشر می کنم.

در پایان مجددا به رضا کعبی هشدار می دهم سریعا به مردم حقیقت را بگوید، با این نشان که آخرین بار بهرام رضایی از طرف من و … از او خواسته بود تا مجدد با هم دیدار داشته باشیم!

اگر رضا کعبی که در جریان گفتگوها بوده همچنان سکوت کند سندی منتشر می کنم که آینده سیاسی رضا کعبی را بر باد خواهد داد.

این داستان سر دراز دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا