افشای پنجمین فایل صوتی محرمانه از گفتگو با بهرام رضایی فرمانده نظامی گروهک تروریستی کومله و از رهبران ضد انقلاب با نادر کیانی درباره رضا کعبی+ فایل صوتی ۵

آکام نیوز: نادر کیانی، خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای در ادامه افشاگری های خود، فایل صوتی پنجم از گفتگوی محرمانه خود با بهرام رضایی فرمانده نظامی مطرح گروهک تروریستی کومله درباره رضا کعبی معاون اول عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله را منتشر کرد.

به گزارش آکام نیوز، نادر کیانی، همزمان با افشای فایل پنجم، طی یادداشتی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت؛

تا به این لحظه ۵ فایل صوتی غیرقابل انکار از گفتگوهای محرمانه من با بهرام رضایی فرمانده نظامی و از اعضای رهبری گروهک کومله منتشر شده است.

ضمن تشکر از سایتهای داخل کشور خصوصا بولتن نیوز، آکام نیوز و دیارونادیار که این فایل ها را منتشر کرده اند، پیش از افشای پنجمین فایل صوتی محرمانه (ویسی) من با بهرام رضایی(بهرام ره ش)، توضیحاتی را در خصوص این فایل ارائه می کنم.

در زمانیکه بهرام رضایی با نیروهای امنیتی همکاری خود را آغاز کرده بود، بنده پل ارتباطی بین وی و دستگاه امنیتی کشورمان بودم.

از بهرام رضایی خواسته شده بود تا با رضا کعبی صحبت کند و اگر رضا کعبی معاون اول عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله زحمتکشان کردستان، نیاز به کمک و حمایت مالی داشت، از طریق بهرام رضایی به من اطلاع بدهد تا هم به وی کمک و مساعدت شود و هم دیداری خصوصی با وی نیز انجام شود.

در ابتدا و در همین فایلی که ملاحظه می کنید، رضا کعبی نگران امنیت شخصی خود بود و به همین علت، خواستار آن شد تا بجای دیدار خصوصی، و تنها با وی، چند واسطه نیز حضور داشته باشند.

پس از این گفتگو که در فایل ۵ ملاحظه می کنید، رضا کعبی برای دیدار خصوصی اعلام آمادگی کرد.

فایل ۵ شروع صحبت با بهرام رضایی، درباره رضا کعبی است، در این فایل، بهرام رضایی، نقش واسطه را بازی می کند، منتظر فایل های بعدی باشید.

این داستان سر دراز دارد…

(برای مشاهده فایل به کانال تلگرام آکام نیوز مراجعه فرمائید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا