خبرفوری/حکم دستگیری دو عضو بلندپایه گروهک تروریستی کومله صادر شد+ آپو حسینی توسط کومله به قتل رسیده بود+ احکام دادگاه جنایی

آکام نیوز/اختصاصی: آکام نیوز برای اولین بار به اسناد و احکام دستگیری دو عضو بلندپایه گروهک تروریستی کومله توسط دادگاه جنایی اقلیم کردستان عراق دست پیدا کرد.

به گزارش آکام نیوز، روز جمعه ۱۴ آگوست ۲۰۲۰ میلادی، خبر مرگ مشکوک سید آپو حسینی ملقب به یارسان منتشر شد.

گروهک تروریستی کومله همچون اخبار مرگ های مشکوک سریالی در این گروهک، مدعی شد که آپو حسینی هم خودکشی کرده است!

ادعایی که به هیچ عنوان از سوی نزدیکان آپو و خانواده وی پذیرفته نشد و همه شواهد و قرائن نیز حاکی از آن بود که آپو حسینی در اردوگاه گروهک تروریستی کومله در زرگویزله به قتل رسیده است.

خانواده سید آپو حسینی بدنبال اعلام خبر خودکشی فرزندشان توسط کومله با صدور بیانیه تندی ضمن رد این ادعا، کومله را تهدید به شکایت کردند.

در این بیانیه خطاب به سرکردگان کومله آمده بود؛

ما بعنوان خانواده آپو حسینی اعلام می کنیم که بعد از گذشت بیش از ۴۸ ساعت از فوت مشکوک پسرمان، هنوز در خصوص دلیل این اتفاق، خبری در دست نداریم.

کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران هم هیچ تماسی با ما نگرفته اند و حتی تسلیت هم نگفتند.

تنها اقدام کومله انتشار خبر دروغ خودکشی فرزند ما بوده و ما این نوع خبرپراکنی ها را قبول نداریم.

ما با اطمینان به مردم اعلام می کنیم که فرزند ما هیچ مشکل روحی روانی نداشت تا دست به خودکشی بزند.

اما با وجود نفوذی که گروهک تروریستی کومله در حکومت اقلیم داشت، خانواده وی خصوصا پدر سید آپو حسینی به هر دری زدند و با فشار رسانه ها و افکار عمومی، حکومت اقلیم را مجاب به رسیدگی کردند.

تا اینکه هفته گذشته دادگاه عربت، با شکایت خانواده آپو حسینی، تحقیقات و بررسی های لازم را در خصوص این پرونده انجام داد و در نهایت به این نتیجه رسید که آپو حسینی بر خلاف ادعای مضحک کومله نه تنها خودکشی نکرده بود بلکه به طرز تکاندهنده ای به قتل رسیده است.

فیلم های مدار بسته اردوگاه این گروهک تروریستی توسط دادگاه بررسی و مجددا بازبینی شد و تایید شد که آپو حسینی به قتل رسیده و متهمان اصلی این پرونده را نیز علی سیف(علی بهمنی) و حسین فرجی(اردلان فرجی) اعلام کرد.

بر اساس حکم دادگاه، علی سیف مسئول نظامی کومله و حسین فرجی(اردلان) از اعضای رده بالای رهبری کومله، در قتل آپو حسینی نقش مستقیم داشتند و حکم دستگیری این دو نفر صادر شد.

احکام دستگیری این دو نفر و نتیجه تجقیقات دادگاه عربت اقلیم کردستان عراق و توضیحات بازپرس و قاضی در خصوص فیلم دوربین های مداربسته و تصاویر بدست آمده از دوربین ها را ملاحظه می کنید که بصورت اختصاصی در آکام نیوز منتشر می شود.

ناگفته نماند در این پرونده عبدالله آذربار مشهور به عبه سور نیز احضار شده است.

جزئیات بیشتر این خبر متعاقبا در آکام نیوز منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا