ماجرای اخراج عضو قدیمی گروهک تروریستی کومله بخاطر آکام نیوز!+متن حکم اخراج و خلع عضویت از کومله

آکام نیوز: آکام نیوز بر اساس رسالتی که بر عهده دارد، وظیفه خود می داند دیدگاه های منتقدان داخلی گروهکهای ضد انقلاب را منتشر کند، منتقدانی که مطالب و نظرات آنها در سایتهای کومله منتشر نمی شود و این خود نقض آشکار آزادی بیان و قلم است، شعاری که کومله آن را سرلوحه خود قرار داده اما در عمل با هر نظر مخالفی برخورد قاطع می کند.

به گزارش آکام نیوز، بر اساس رسالت آگاه گری و روشنگری، چندی پیش ویدیویی از سخنان انتقادی کیوان فرجی از اعضای قدیمی کومله را منتشر کردیم، و مدتی بعد از پخش این ویدیو در آکام نیوز، رهبری کومله بخاطر همین ویدیو و پخش آن در آکام نیوز، عضو قدیمی خود را اخراج و خلع عضویت کرد!

کیوان فرجی از اعضای قدیمی کومله است که اخیرا دست به انتقاداتی از سیاستهای داخلی کومله زده و همین امر باعث خشم و عصبانیت عبدالله مهتدی شده است و به همین علت عبدالله مهتدی سرکرده کومله و کمیته رهبری این گروهک، مدتها پیش، در حکم اخراجی که به کیوان فرجی داده اند، به صراحت اعلام کردند، که یکی از دلایل اخراج و خلع عضویت شما، پخش ویدیویتان در آکام نیوز است!

کیوان فرجی نیز در واکنش به این حکم اعلام کرد؛ برای من پست و جایگاه و مسئولیت در کومله مهم نیست، مهم عدالت اجتماعی است و من نمی توانم نسبت به رفتارهای متناقض شما سکوت کنم.

من تا روزی که زنده هستم، بر علیه کسانی که مردم را مسخره فرض کرده اند خواهم ایستاد.

کیوان فرجی ضمن زیر سوال بردن حکم اخراج خود، اظهار کرد،

در هر سازمان و حزب و یا هر شرکت کوچکی هم وقتی فردی اخراج می شود، طی یک پروسه این اقدام صورت می گیرد، فرد بر اساس قرارداد و اساسنامه حزبی، ابتدا باید در جریان ماجرا قرار بگیرد اما کومله بدون طی کردن مراحل، حکم اخراج من را صادر کرده است.

این شیوه برخورد با معترضان و منتقدان داخلی کومله، در این گروهک همیشه مرسوم بوده و همچنان نیز ادامه دارد.

گروهک تروریستی کومله بر خلاف ادعاهای خود در خصوص آزادی بیان، منتقدان خود را سرکوب و از گروه اخراج می کند و اتفاقی که چندی پیش برای کیوان فرجی افتاد قطعا برای دیگران هم خواهد افتاد.

رهبران کومله حتی پیشمرگان را تهدید کرده اند که از خواندن مطالب آکام نیوز خودداری کنند در غیراینصورت با آنها به مثابه فرد نفوذی رفتار خواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا