عضو بلندپایه رهبری گروهک حکمتیست استعفا داد+ اختلافات جدی محمد راستی با رهبری حکمتیست

آکام نیوز/اختصاصی: برابر اخبار دریافتی مطلع شدیم، محمد راستی از اعضای قدیمی و ارشد گروهک حکمتیست – خط رسمی، از دبیری این گروهک استعفا داده است.

به گزارش آکام نیوز، در آخرین جلسه ماه جاری دفتر کردستان حکمتیست، محمد راستی اختلافات اساسی خود با اعضای رهبری را علنی کرد و به صراحت اعلام داشت از این پس نمی خواهد در این گروهک فعالیتی داشته باشد و در اولین اقدام پس از این هشدار، از دبیری دفتر کردستان حکمتیست، استعفا داد.

گروهک حکمتیست برای مخفی کردن اختلافات داخلی اعلام کرده که محمد راستی بخاطر مشغله های زیاد کاری استعفا داده است اما یک منبع موثق که نخواست نامش فاش شود به آکام نیوز گفت؛

مدتهای مدیدی است محمد راستی در جلسات رسمی حضور پیدا نمی کرد و اگر هم حضوری داشت به بهانه های مختلف جلسات را ترک می کرد، او اختلافات شدیدی با اعضای رهبری داشت و وقتی دید حضورش در این گروهک، باعث ترور شخصیتی وی از سوی برخی اعضای رهبری خواهد شد، تصمیم به کناره گیری گرفت.

گروهک حکمنیست نیز برای آنکه به محمد راستی نشان دهد افراد لایق تری از او هستند که جایگزین او شوند بلافاصله سهند حسینی را بعنوان دبیر دفتر کردستان حکمتیست منصوب کردند.

بر اساس آخرین اخبار دریافتی، کشمکش های درون حزبی در حکمتیست شدت گرفته و هر لحظه امکان فروپاشی کامل این گروهک وجود دارد و افراد دیگری نیز قصد کناره گیری از این گروهک را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا