همسر حسین یزدان پناه با آرام احمد تحلیلگر ارشد اقلیم کردستان تماس گرفت؛ چرا در مورد شوهرم که مرد بزرگی است حرف می زنید؟ خفه شوید!+ فیلم

آکام نیوز:گویا حواشی مصاحبه جنجالی نادر کیانی با آرام احمد تحلیلگر ارشد و روزنامه نگار منتقد و شناخته شده اقلیم کردستان عراق تمامی ندارد.

به گزارش آکام نیوز، در روزهای اخیر، آرام احمد در لایوی که هزاران بیننده داشت، بار دیگر تاکید کرد از حرفهایم در این مصاحبه، عقب نشینی نمی کنم و همچنان تاکید می کنم حسین یزدان پناه و گروهکش، یک گروه مافیایی و دست پرورده پارتی و خانواده مسعود بارزانی هستند.

بدنبال تاکید آرام احمد بر صحبتهایی که در این مصاحبه انجام داده بود، بار دیگر گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان به این روزنامه نگار منتقد، حمله کرده و مجددا وی را عامل جمهوری اسلامی معرفی کرده و با الفاظ رکیک و ناشایستی وی و خانواده اش را خطاب قرار دادند و حتی اشعار سخیفی نیز در مورد خانواده آرام احمد بکار بردند.

همچنین در چند روز گذشته همسر حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان با آرام احمد تماس برقرار کرده و ضمن حمله و فحاشی به آرام احمد، از او خواسته بود دیگر با رسانه های داخل کشور خصوصا خبرنگار بین الملل (نادر کیانی ) مصاحبه نکند.

آرام احمد، مجددا در لایو پربیننده خود، بار دیگر جواب کمپین های غیراخلاقی گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان را داد و از تماس همسر حسین یزدان پناه با وی نیز پرده برداشت.

متن کامل سخنان ویدیویی آرام احمد که روز گذشته انجام شده را ملاحظه می کنید، با این توضیح که به دلیل آنکه این صحبتها به زبان کردی بوده، برای اطلاع خوانندگان فارس زبان کشورمان، صحبتهای آرام احمد عینا به فارسی ترجمه شده است؛

……………………………………………………………………………………………………………………

در شبهای اخیر در خصوص نوکر خانواده بارزانی بنام حسین یزدان پناه که اطلاعاتی است و در اربیل زندگی می کند صحبتهایی کردم. عکسی از او دارم که پشت سر سفیر ایران در اربیل، ایستاده است.

من از او انتقاداتی کردم، شروع کردند به بی احترامی، توهین، فحاشی های اخلاقی، کمپین و… شعرهای سخیفی هم در مورد خانواده من و شخص من نوشتند؛ ما سوار آرام احمد می شویم، مادر و خواهرش را….

و بعد می گویند؛ ما آزادی هستیم “حزب آزادی”!!

می گویند؛ ما می خواهیم کردها را آزاد کنیم، در داخل خودشان، همه اعضای این حزب، مشغول همجنس بازی و کارهای غیراخلاقی هستند، بعد به من می گویند؛ آرام احمد صیغه شده است!

آرام احمد مزدور ایران است و بی اخلاق است و مادر و خواهرش فلان و بهمان است و بعد از آزادی هم حرف می زنند.

می گویند ما حزب آزادی هستیم نمی گویند ما لوبیا خور هستیم!

من در طول عمرم به کسی فحاشی نکرده ام، اما آنها می گویند آرام احمد صیغه ای است.

اگر در ایران صیغه باشد، در اربیل و در کنار خانواده بارزانی، حسین یزدان پناه که مزدور آنهاست عین خروس و مرغ سوار هم می شوند و از صیغه بدتر است!

بعد به من فحاشی می کنند، نمی آیند با من گفتگو کنند.

همسر حسین یزدان پناه به من زنگ زد و گفت؛ آرام احمد اگر شوهر من آدم بزرگی نبود تو در موردش حرف نمی زدی، یعنی این اعتراف به بزرگی آرام احمد است نه حسین یزدان پناه.

من هم گفتم خواهر من، شوهر تو حسین یزدان پناه حلقه به گوش خانواده بارزانی است برای همین در موردش حرف زدم من در مورد آدمهای بد مثل عمر خوشنام، جوار پریشان و آویر هسن، که از آدم های بد خانواده بارزانی هستند هم حرف می زنم.

فحاشی تبدیل به فرهنگ این احزاب شده است و در این احزاب این فرهنگ نهادینه شده است. وقتی من ضد شما هستم چرا به مادر و خواهر من و اقوام من فحاشی های بدی می کنید؟

مگر شما از آزادی حرف نمی زنید؟ بیایید مثل من، مرد و مردانه حرف بزنید.

فکر می کنید با این هجمه ها آرام احمد کنار می کشد؟!

نه، هرگز کنار نمی کشم.

من خوب شما را می شناسم، من می دانم بر علیه هر کسی حرف بزنم به من فحاشی می کنند.

یک ماجرا را در همین ارتباط، می خواهم برای شما تعریف کنم؛

یک زمانی عمر سید علی که لیدر جنبش گوران بود مسئول مقر ۱ یکیتی در سلیمانیه بود. یک نفر که اسمش را نمی آورم، آدم محترمی بود اما ضد عمر سید علی بود، آنها نمی توانستند او را خراب کنند.

یک روز افراد این گروه، نزد عمر سید علی می روند و می گویند؛ ما با این آدم چکار کنیم کاک عمر؟هیچ نقطه ضعفی ندارد، این آدم نه دزد است نه فاسد است نه مشکل اخلاقی دارد و نه بددهن است، عیبی ندارد، چکار کنیم؟ چطور او را زمین بزنیم؟

عمر سید علی در جواب گفت؛ به مردم بگویید و در بین مردم پخش کنید که مادرش خراب است.

این حرف عمر سید علی بود و گفت؛ اینطوری او را خراب کنید.

این همان فرهنگ ملامصطفی است یعنی این انسانی که الان در موردش حرف زدم را نمی توانستند، خراب کنند.

اما عمر سید علی گفت؛ بروید نزد مردم و یکیتی ها بگویید؛ مادرش خراب است تا نتواند سر بلند کند و زمین بخورد!

این فرهنگ ملامصطفی است و همه احزاب این کردستان که از آنها انتقاد می شود و فحاشی می کنند، همگی این فرهنگ را از مکتب ملامصطفی یاد گرفته اند، تهمت های اخلاقی را از کتابخانه ملامصطفی یاد گرفته اند.

در همه احزاب این فرهنگ حاکم است.

این دمکرات های ایران هر ۲ حزب دمکرات را می گویم. من به آنها گفتم؛ شما لوبیا خور هستید در اربیل و بغداد و نمام، خوش می گذارید و کاری نمی کنید.

فوری هر دو شاخه حزب دمکرات ایران، به من گفتند؛ آرام احمد مادرش خراب است خانواده اش خراب هستند.

خوب من حرف بدی نزده بودم، این فرهنگ سخیف را چرا ترک نمی کنید؟

شماها به همه فحاشی ناموسی می کنید، کسی که در حرف به فردی فحاشی ناموسی می کند، اگر بتواند قطعا و عملا هم این کار را می کند و این چیز عجیبی برای اینها نیست.

من تاکید می کنم، این فرهنگ سخیف از مکتب ملامصطفی برای اینها به یادگار مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا