کومله خبر آکام نیوز را تایید کرد+ اطلاعیه کومله پس از اعلام وابستگی شعبان محمدی به تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله

آکام نیوز: پس از اعلام وابستگی شعبان محمدی که به اصطلاح در پوشش اعتراضات صنفی معلمان، اقدام به تبلیغ برای گروهک تروریستی کومله و به بیراهه کشاندن تجمعات صنفی معلمان را داشت، گروهک تروریستی کومله کمونیستی با صدور اطلاعیه شتابزده، صحت این خبر و وابستگی شعبان محمدی به خود را مستقیما تایید کرد.

به گزارش آکام نیوز، دبیرخانه کمیته مرکزی کومله بسیار عجولانه مهر تاییدی بر صحت گفته های مقام امنیتی در ارتباط با پرونده شعبان محمدی زده است.

شعبان محمدی دهم بهمن ماه ۱۴۰۰، به اتهام همکاری و جاسوسی برای گروهک تروریستی کومله کمونیستی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

نامبرده پدر چیاکو محمدی پیشمرگ گروهک تروریستی کومله کمونیستی است و بارها بصورت مخفیانه و علنی به اردوگاه زرگویز محل استقرار گروهک تروریستی کومله کمونیستی مراجعه کرده بود.

شعبان محمدی تحت پوشش معلم، در آموزش و پرورش نفوذ کرده بود و اقدام به شستشوی مغزی دانش آموزان می کرد.

طبق گفته یک مقام امنیتی، دستگیری نامبرده کوچکترین ارتباطی به مسائل صنفی معلمان ندارد و اتهام وی عضویت در تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله کمونیستی است.

از زمان شروع تجمعات صنفی معلمان، شعبان محمدی تحت عنوان اعتراضات صنفی، دستورات و فرامین گروهک تروریستی کومله را پیاده کرده و برای آنها اقدام به خبرسازی می کرد و سمت و سوی اعتراضات را سیاسی جلوه می داد.

با بیانیه اخیر گروهک تروریستی کومله و انتشار اخبار مکرر در خصوص دستگیری شعبان محمدی و همچنین انتشار اخبار دستگیری وی در تیتر یک رسانه های این گروهک، شک و شبهه ای بر وابستگی وی به گروهک تروریستی کومله باقی نمانده است.

شعبان محمدی در اعترافات اولیه خود، عضویت در تشکیلات مخفی کومله کمونیستی را تایید کرده است.

جزییات بیشتر این خبر بزودی در آکام نیوز منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا