افتخارآفرینی دوباره کردهای ایران بعد از ۴۳ سال/ از تظاهرات ۵۰ هزار نفری در بهمن ۵۷ تا حضور باشکوه در بهمن ۱۴۰۰

آکام نیوز: اگرچه تظاهرات ۵۰ هزار نفری سنندج در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷ در کشور صدا کرد، امروز نیز نسل‌های جدید در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ آمده بودند تا بازهم افتخار بیافرینند و اعلام کنند که هیچگاه از صحنه دفاع از انقلاب بیرون نمی‌روند.

به گزارش آکام نیوز، تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از حماسه‌های انقلابی است که به دست ملت انقلابی ایران رقم خورده است، ساعت ۹:۳۰ دقیقه به وقت ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ استادیوم ۲۲ گولان سنندج سراسر شور و نشاط انقلابی است، همه آمده‌اند، از پیر و جوان و کارمند و بیکار، بازاری و ورزشکار و معلم و مسوول، برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدای ۲۲ بهمن ۵۷، اینجا میعادگاه عاشقان و دلدادگان به نظام است.

صدای پرصلابت سرود ملی در آسمان استادیوم پیچیده است، خودروها مزین به پرچم جمهوری اسلامی ایران، تمثال امام راحل و رهبری و تصاویری از شهدای انقلاب و حاج‌قاسم، در محوطه در کنار هم منتظر فرمان برای حرکت هستند، ترس از اُمیکرون هم نتوانسته خللی در این عزم ملی و اراده انقلابی سنندجی‌ها بکاهد، مردم همه آمده بودند تا ثابت کنند در برابر مشکلات و سختی‌ها و توطئه‌های دشمنان هرگز قدمی از اراده پولادین و انقلابی‌شان کاسته نخواهد شد.

تصویر حاج قاسم سرباز رهبری و انقلاب بر شیشه خودروها و پرچم سه رنگ ملی همه و همه زیبایی وصف‌ناشدنی پر از غرور و صلابت را به این مراسم داده است.

مردم سنندج از شیعه و سنی تابلوی زیبای وحدت را در جشن انقلاب بار دیگر به تصویر کشیده‌اند، فرق نمی‌کند مسوول یا غیرمسئول، مرد یا زن، کودک یا پیر همه یک صدا سرود ملی و شعار انقلاب همیشه پیروز را سر می‌دهند.

مردم کردستان فهمیده اند که بهترین کار برای مقابله با توطئه گروهکهای کردی و جلوگیری از تفرقه اندازی آنها، ایجاد انسجام، همراهی با یکدیگر و مقابله با تفرقه‌افکنان است.

در این ۴۳ سال با فراز و نشیب‌های مختلفی که وجود داشته، انقلاب جلو آمده است و امروز وقت تبیین شعارها و ماهیت انقلاب است که رهبری از آن به جهاد تبیین یاد می‌کنند.

همراهی خانوادگی در راهپیمایی خودروی ۲۲ بهمن ۴۳مین سالگرد پیروزی انقلاب امروز در شهرهای کردنشین ایران دیدنی بود.

کردستانی ها امروز گفتند؛ انقلاب ما حاصل خون شهدایی همچون حاج قاسم‌هاست ایثار و از خودگذشتگی شهدای زیادی انقلاب را به این جا رسانده است ما هم وظیفه داریم میراث‌دار خون پاک آنها باشیم.

یکی از خبرنگاران آکام نیوز در سنندج گفت؛ حضور پررنگ کودکان و نوجوانان به همراه خانواده ها جالب توجه بود، شور و شوق عجیبی داشتند، از اینکه پرچم جمهوری اسلامی را در دست داشتند به وجد آمده بودند و به آن افتخار می‌کردند.

خردسال است، پرچم را در دستان کوچکش جابه جا می‌کند و در حالی که می‌خندد می‌گوید پدرم از روزهای جنگ برایمان گفته، آمده‌ایم تا بگوییم من هم بزرگ شوم مثل پدرم از انقلاب دفاع می‌کنم.

حسام ۸ ساله دستانش را از شیشه ماشین بیرون آورده و پرچم ایران را در بین دو دستش تکان می‌دهد می‌گوید: امام را دوست دارم.

یک نوجوان دیگر می‌گوید با حضور در این مراسم می‌خواهد عمق علاقه‌‌اش را به انقلاب را نشان دهد. می‌گوید: ما فرزندان این آب و خاک هستیم، دانش آموزانی همچون ما در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند ما پای میثاق شهدا با امام و رهبری ایستاده‌ایم.

اینکه انقلاب چه دستاوردهای عظیمی در داخل و خارج از کشور داشت برای همه مشهود است، البته مشکلاتی وجود دارد که به مردم فشار آورده و باید با تدابیر مناسب برطرف شود.

ملت ایران به ویژه مردم کردستان همواره ثابت کرده‌اند در هر شرایطی پای انقلاب ایستاده‌اند و حضور دشمن‌شکن امروز هم نشان داد هیچ سختی مانع حضور مردم در صحنه نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا