آکام نیوز آخرین وضعیت نیروهای پیشمرگ کشته شده حزب آزادی کردستان را منتشر کرد/ تعداد افرادی خودکشی شده از تعداد افرادی که در جنگ با داعش کشته شدند بیشتر است

آکام نیوز: آخرین وضعیت عناصر خودکشی نموده یا کشته شده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان، در آکام نیوز منتشر شد.

به گزارش آکام نیوز، اسامی جدیدترین نیروهای کشته شده حزب آزادی کردستان به این شرح است؛

۱-براتعلی فرجی با نام تشکیلاتی کاوه ایلامی؛ وی بیش از ۱۰ سال سابقه حضور در گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان را داشت، او بهمراه همسر و دو فرزندش در این گروهک بود. در دیماه سالجاری، کاوه ایلامی با اسلحه کلاشینکف؛ در داخل مقر پاکشهر اقدام به خودکشی  کرد. اما گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان یا پاک، ضمن توجیه اعضای خانواده این فرد کشته شده، اعلام کرد که  نامبرده بر اثر سکته قلبی فوت کرده است!!!

۲-کوسار اهل اشنویه، وی در مورخه ۲۰/۱۰/۱۴۰۰، حین نگهبانی با اسلحه حزب آزادی کردستان، اقدام به خودکشی کرد. حزب آزادی کردستان پس از این اقدام، جنازه وی را به پزشکی قانونی در شهر اربیل منتقل کرد و پس از تایید فوت وی، جنازه  بدون اطلاع سایر عناصر گروه، در قبرستان مقر پاکشهر دفن گردید.

۳-جمال شیخ عزیز برده زردی، با نام تشکیلاتی، “اهوان” وی اهل بوکان بود و در سال ۱۳۹۵ به حزب آزادی کردستان ملحق شد، نامبرده پس از بروز مشکلات و آشکار شدن وعده های غیرواقعی پاک، با اسلحه این گروهک، اقدام به خودکشی کرد.

۴- سحر غفار رضایی با نام مستعار”شادی” و نام تشکیلاتی “بریتان”، وی اهل ارومیه بود و در آبان ماه سال ۱۳۹۶ به عضویت گروهک پاک در آمد. سحر در پی پیشنهاد روابط جنسی، از سوی شخص حسین یزدان پناه سرکرده پاک، و در راستای جلوگیری از تحقق این اقدام، دست به خودکشی زد. عناصر این گروهک جنایتکار، جهت جلوگیری از  آبروریزی انتشار این خبر، به دروغ اعلام کردند که وی در مقر خاکورک، اقدام به خودکشی کرده است!!

۵- مسعود عزیزی اهل شهرستان بوکان؛ وی در شهریورماه سال ۱۳۹۷، به طرز مشکوکی مفقود شد و  برابر بررسی های صورت گرفته، توسط خانواده اش، زیر شکنجه های عناصر گروه، کشته شده است.

۶- فراز اهل پیرانشهر؛ نامبرده قصد خودکشی از طریق تیراندازی به قلبش را داشت که گلوله به کتفش اصابت نمود و زخمی می شود، وی در نهایت موفق به فرار از گروه شده و هم اکنون تسلیمی می باشد و در داخل کشور حضور دارد.

۷-لک امیر، اهل اورامانات بود، وی در سال ۱۳۹۹ خودکشی نموده و فوت می کند.

۸- روکن، اهل جوانرود کرمانشاه بود، وی در حدود سالهای ۱۳۹۸ -۱۳۹۷، خودکشی نمود.

۹-رسول طوفانی با نام سازمانی دلشیر، نامبرده قصد ازدواج با شهناز صادق فر با نام مستعار  بریوان را داشت اما چون این عنصر مونث از افراد مورد علاقه حسین یزدان پناه سرکرده گروه بود، لذا حسین  با این ازدواج بشدت مخالفت کرد و دلشیر نیز در واکنش به این اقدام، دست به خودکشی زد.

شرایط دشوار زندگی و محدودیت های سخت گیرانه گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان باعث گردیده  تا تعداد افرادیکه در این گروهک خودکشی کرده اند از تعداد نفراتی که در جنگ با داعش از سوی این گروهک شرکت کرده و کشته شده اند، بیشتر  باشد.

برای جلوگیری از فرار نیروها نیز اخیرا این گروهک، اقدام به افزایش استحکامات حوزه استحفاظی در مقرات خود نموده  که این موضوع باعث سخت تر شدن فرار نیروها از این گروهک می شود و قطعا این محدودیت ها و سخت گیری ها در آینده نزدیک بر روند خودکشی اعضای حزب آزادی کردستان، تاثیر خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا