فوری/مدارک غیرقابل انکار از عضویت شعبان محمدی در تکش(تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله) و نفوذ در آموزش و پرورش/ اقرار شعبان محمدی به برخی از اتهامات

آکام نیوز/اختصاصی: خبرنگار آکام نیوز در کردستان، برای پیگیری پرونده شعبان محمدی با یک مقام مسئول در این پرونده تماس گرفت و جزییات بیشتری از ماجرای دستگیری شعبان محمدی را بدست آورد.

به گزارش آکام نیوز، بر اساس این گزارش، شعبان محمدی، ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰، به اتهام همکاری با گروهک تروریستی کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران که چیاکو محمدی فرزندش نیز پیشمرگ این گروهک تروریستی است، از سوی نهادهای امنیتی دستگیر شد.

پیش از دستگیری شعبان محمدی، رسانه های وابسته به گروهک تروریستی کومله کمونیستی، تمام اخبار تجمعات مشکوک به سرکردگی شعبان محمدی را بازتاب می دادند.

به محض دستگیری شعبان محمدی نیز مجددا گروهک تروریستی کومله به طرز باورنکردنی اخبار مربوط به دستگیری این فرد را پوشش داد و همین مسئله شک و شبهات را در خصوص ماهیت واقعی این فرد، برای نیروهای امنیتی بیشتر کرد.

تا اینکه با هوشیاری نیروهای امنیتی، همکاری شعبان محمدی با گروهک تروریستی کومله محرز شد.

شواهد و قرائن حاکی از آن است که شعبان محمدی خود شخصا، چیاکو محمدی را به کومله معرفی کرده بود و از آن روز به بعد بعنوان عضو تکش(تشکیلات مخفی کومله کمونیستی) فعالیت خود را برای کومله شروع کرده است.

او با نفوذ در تجمعات صنفی معلمان سعی داشت تا سمت و سوی تجمعات را به سمت دیگری بکشاند که در این امر موفق نشد.

از لحظه دستگیری این فرد، رسانه های کومله کمونیستی، به نام انجمن صنفی معلمان، تبلیغات گسترده ای را برای نامبرده آغاز کرده اند.

نامبرده به برخی از اتهامات اقرار و اعتراف کرده است، ادله و مستندات متعدد و محکمی نیز در مورد شعبان محمدی وجود دارد که غیرقابل انکار بوده و حتی نیازی به اعتراف هم ندارد.

در روزهای گذشته نیز کومله کمونیستی در دومین بیانیه خود پس از دستگیری شعبان محمدی برای جمهوری اسلامی ایران خط و نشان کشیده و خواستار آزادی فوری وی شد!

با این واکنش های شتاب زده کومله، بر کسی عیان و پوشیده نیست که فردی که مورد حمایت گسترده ضد انقلاب قرار بگیرد قطعا، با این گروهک همکاری دارد.

شایان ذکر است جمع کثیری از معلمان، پس از اطلاع از هویت واقعی این فرد، از شعبان محمدی اعلام برائت کرده و اعلام داشتند که با وجود مشکلات صنفی که ندارند، مخالف هر گونه دخالت تروریستها در مسائل صنفی خود هستند و تجمعات آنها سیاسی نیست.

بزودی جزییات بیشتری از پرونده شعبان محمدی فرد نفوذی در آموزش و پرورش منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا