اقدام قاطع دادگاه اقلیم کردستان بر علیه گروهک تروریستی کومله کمونیستی+ دختر پیشمرگ با حکم دادگاه اقلیم از کومله پس گرفته شد

آکام نیوز/اختصاصی: یکی از سیاستهای گروهک تروریستی کومله در جذب دختران کردستانی، شستشوی مغزی آنهاست، وقتی خانواده های دختران برای بازگرداندن دخترانشان به اردوگاه گروهک تروریستی کومله مراجعه می کنند، سرکردگان این گروهک به بهانه اینکه خانواده دختران را به قتل می رسانند، مانع بازگشت آنها می شوند!

به گزارش آکام نیوز، نسار قادری دختر اهل سنندج، پس از اغفال توسط این گروهک، راهی کردستان عراق شده و به گروهک تروریستی کومله کمونیستی ملحق می شود.

مدتی بعد خانواده این دختر برای بازگرداندن او از سنندج راهی سلیمانیه و اردوگاه زرگویز کومله کمونیستی می شوند و پس از صحبت با نصار قادری او را برای بازگرداندن به آغوش خانواده مجاب می کنند و در حالیکه این دختر خود شخصا حاضر به بازگشت به آغوش خانواده و کشور بود، این گروهک مانع بازگشت او می شوند!

این در حالی است که در اساسنامه این گروهک آمده است؛ هر فردی می تواند همانطوریکه داوطلبانه به کومله مراجعه می کند، داوطلبانه نیز از گروه جدا شود!

در نهایت خانواده نسار قادری اقدام به طرح شکایت رسمی می کنند و شکایت تحویل دادگاه اقلیم کردستان در سلیمانیه شد.

قاضی دادگاه نیز در اقدامی شجاعانه و بدون در نظر گرفتن ارتباطات اقلیم کردستان با کومله کمونیستی، در رای قاطع حکم داد؛ گروهک تروریستی کومله کمونیستی باید این دختر را تحویل خانواده اش بدهد.

در نهایت در تاریخ ۰۲/۱۲/۱۴۰۰، دادگاه عالی اقلیم کردستان، نسار قادری را از کومله جدا کرد و تحویل خانواده اش داد.

این دختر نیز به آغوش خانواده بازگشت و هم اکنون در شهر سنندج به زندگی عادی خود مشغول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا