اطلاعیه مهم آکام نیوز خطاب به پیشمرگان زن و مردی که قصد بازگشت به کشور را دارند

آکام نیوز: همانطوریکه در خبر روز گذشته اعلام شد، پس از مقاومت سرسختانه گروهک تروریستی کومله کمونیستی در تحویل دختر خانواده قادری، به آنها، این خانواده از کومله به دادگاه عالی اقلیم کردستان عراق در سلیمانیه شکایت کردند و در نهایت دادگاه اقلیم کردستان در تاریخ ۰۲/۱۲/۱۴۰۰، در رای قاطع خود، حکم به جداسازی این دختر فریب خورده(نسار قادری) از گروهک تروریستی کومله و تحویل نامبرده به خانواده اش و بازگشت به کشور داد.

به گزارش آکام نیوز، در سالهای اخیر تعداد زیادی از دختران و پسران فریب خورده در کومله با ما تماس گرفته و در خصوص نحوه بازگشت به کشور به آنها مشاوره داده شد و ده ها پیشمرگ کومله هم اکنون با مشاوره های ارائه شده به کشور بازگشته اند.

برای اطلاع دیگر پیشمرگان کومله خصوصا دختران و زنان اعلام می کنیم؛ در صورتیکه قصد بازگشت به کشور را دارند و این گروهک مانع بازگشت آنها می شود و یا آنها را از برخورد نیروهای امنیتی می ترسانند، افراد می توانند بدون هیچ دغدغه و نگرانی با خانواده های خود در داخل کشور تماس بگیرند و از آنها برای بازگرداندن شان به کشور کمک بخواهند.

این خانواده ها نیز در صورتیکه با ممانعت کومله روبرو شدند می توانند همچون خانواده نسار قادری به دادگاه اقلیم کردستان شکایت کنند و در اسرع وقت به این شکایات رسیدگی شده و حکم پس گرفتن فرزندانشان از این گروهک تروریستی صادر خواهد شد.

پیشمرگان می توانند برای بازگشت به کشور با خانواده هایشان تماس بگیرند و در صورتیکه نیاز به راهنمایی داشتند با آکام نیوز از طریق سایت، تلگرام، اینستاگرام و یا فیسبوک ما تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا