خودروی ۲۰۰ هزار دلاری پسر حسین یزدان پناه سوژه خبرگزاری های اقلیم کردستان شد

آکام نیوز: حسین یزدان پناه که خود را رهبر کردها و حامی مستضفعان کردستان معرفی می کند، بهمراه خانواده اش در یک کاخ گرانقیمت زندگی می کنند و خود و فرزندان و همسرش زندگی لوکس و مرفه ای دارند.

به گزارش آکام نیوز، این در حالی است که پیشمرگان این گروهک بارها از شدت فقر و نداری دچار افسردگی شده و دست به خودکشی زده اند و حقوق بخور و نمیری از این گروه دریافت می کنند.

طبق گزارش یکی از خبرگزاری های اقلیم کردستان عراق، خودروی پسر حسین یزدان پناه بیش از ۲۰۰ هزار دلار قیمت دارد و این خودرو را به تازگی حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان برای پسرش خریداری کرده است.

طبق گزارش ها، این گروهک که از سوی حزب دمکرات کردستان عراق تاسیس شده است و به نوعی شاخه ایرانی حزب دمکرات کردستان عراق محسوب می شود، بودجه کلانی را از حکومت اقلیم و حزب دمکرات کردستان(پارتی) دریافت می کند و تمام دوره های آموزشی این گروه نیز زیر نظر مستشاران اسرائیلی انجام می شود.

سرسپردگی این گروهک تروریستی و شخص حسین یزدان پناه به مسعود بارزانی و رژیم صهیونیستی، بارها با انتقاد اپوزیسیون کردی نیز مواجه شده است، این انتقادات بحدی بالا رفته که هر زمان این گروهک بیانیه ای صادر می کند با بایکوت دیگر گروهکهای کردی روبرو می شود.

گروهکهای کردی دیگر حتی حاضر نشدند حزب آزادی کردستان را عضو مرکز همکاری احزاب کردستانی کنند چرا که این گروه را یک گروه مزدور بارزانی می دانند و بر این باورند که حزب حسین یزدان پناه، بطور کامل در خدمت منافع بارزانی ها در کردستان عراق است و هیچ ربطی به کردستان ایران ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا