عبدالله مهتدی در کلاب هاوس: سیاست ما در کمیته همکاری احزاب کردستانی، مذاکره با دولت مرکزی ایران است/ ما دنبال دولت مستقل کردی نیستیم

آکام نیوز: عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران، با تکرار مواضع پیشین خود، بار دیگر تاکید کرد که مخالف دولت  مستقل کردی است و سیاست او و سرکردگان کمیته همکاری احزاب کردستانی، مذاکره با دولت مرکزی است.

به گزارش آکام نیوز، عبدالله مهتدی به صراحت تاکید کرد که تلاش می کند تا نظر اپوزیسیون فارس را نیز جلب کنند و راهی جز این ندارند.

این در حالی است که عبدالله مهتدی و حزب منحله دمکرات سالها بر طبل خودمختاری برای کردستان می کوبیدند و حال که متوجه این حقیقت شده اند که کردها حمایتی از آنها نخواهند کرد تغییر موضع داده و به سمت شعار فدرالیزم گرایش پیدا کرده اند!

پیش از این خالد عزیزی سرکرده حزب منحله دمکرات کردستان نیز در سخنانی تاکید کرده بود که دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است و شعار خودمختاری دیگر در دکترین سیاسی این گروهک، جایی ندارد.

تا به امروز عبدالله مهتدی و خالد عزیزی به دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی بوده و هستند و با سخنانی که مهتدی در کلاب هاوس بیان کرد مبنی بر اینکه این موضع همه اعضای کمیته همکاری احزاب کردستانی است، می توان به این نتیجه رسید که عمر ایلخانی زاده و مصطفی هجری نیز به دنبال راهی برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران هستند.

شایان ذکر است جلساتی نیز پیش از این سرکردگان کومله و دمکرات با ماموران امنیتی جمهوری اسلامی ایران داشتند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا