سرکرده گروهک کمونیستی کومله، مسلمان شد!+ ریاکاری سرکردگان یک گروه کمونیستی+فیلم

آکام نیوز: روز دوشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۰، زبیده سعید عمر مادر کسرت رسول علی رئیس شورای عالی سیاسی منافع اتحادیه میهنی کردستان عراق و از اعضای قدیمی اتحادیه میهنی کردستان، در سن ۸۴ سالگی درگذشت.

به گزارش آکام نیوز، مراسم چهلمین روز درگذشت مادر کسرت رسول علی در سلیمانیه کردستان عراق برگزار شد، در این مراسم علاوه بر شخصیت های زیادی حضور داشتند اما در این بین حضور یک نفر در مسجد از همه بیشتر جلب توجه کرد.

ابراهیم علیزاده سرکرده کمونیست و بی دین گروهک تروریستی کومله که بیش از ۴۰ سال است شعار کمونیستی سر می دهد و منکر وجود خداوند بزرگ است، وارد مسجد شد و در مراسم فاتحه خوانی فاتحه خواند و گوش جان نیز سپرد به تلاوت آیاتی از قرآن کریم!

در زمان فاتحه خوانی ابراهیم علیزاده از یک مسلمان هم بهتر حمد و توحید را قرائت کرد و در زمان تلاوت قرآن نیز سکوت کامل اختیار کرده بود!

این دورویی و ریاکاری سرکردگان کمونیست کومله را نشان می دهد، گروهی که به فریب خوردگان از بدو ورود به کومله آموزش می دهند که باید با خدا و مذهب خداحافظی کنند و چیزی بنام خدا وجود ندارد و هر کس خداپرست باشد جایی در کومله ندارد.

تعداد زیادی از فریب خوردگان نیز به همین جرم از گروه اخراج و طرد شده اند، حال می بینیم سرکرده همین گروه، خود وارد مسجد می شود و ضمن فاتحه خوانی به تلاوت قرآن نیز گوش فرا می دهد.

فیلمی که ملاحظه می کنید، گویای همه چیز است.

قضاوت با شما!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا