واکنش گروهک تروریستی کومله کمونیستی به خبر دستگیری اعضای تشکیلات مخفی کومله در آکام نیوز+ تایید تلویحی وابستگی ۸ نفر دستگیر شده به کومله

آکام نیوز: یک روز پس از اعلام رسمی خبر دستگیری ۸ عضو شاخص تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران در آکام نیوز، رهبری کومله بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش آکام نیوز، در حالیکه در خبر آکام نیوز به دلایل امنیتی اشاره ای به نام و عکس بازداشت شدگان نشده بود، رهبری کومله در اطلاعیه ای شتابزده با ذکر نام و عکس این افراد، این خبر را بصورت تلویحی تایید کرد.

با ذکر چند دلیل ساده، جای شکی باقی نماند که ۸ نفر دستگیر شده عضو فعال و شاخص تشکیلات مخفی کومله کمونیستی بودند.

در بیانیه گروهک تروریستی کومله عنوان شده که بازداشت شدگان بخاطر مسائل کارگری دستگیر شده و ربطی به کومله کمونیستی ندارند!

این در حالی است که در خبر آکام نیوز نه نامی از بازداشت شدگان ذکر شده بود و نه تصویری از آنها منتشر شده بود اما جای سوال دارد گروهک کومله، چطور به راحتی نام و حتی عکس متهمان تشکیلات مخفی کومله را هم در بیانیه خود فاش می کند!

اگر آنها وابستگی نداشتند و عضو تشکیلات مخفی نبودند و کومله اطلاعی از موضوع نداشت، چطور بلافاصله با علنی شدن خبر دستگیری متهمان و در حالیکه این افراد در بازداشت نیروهای امنیتی بانه هستند، کومله موفق شده به نام و عکس تک تک دستگیرشدگان دسترسی پیدا کند؟!

بیانیه کومله خود گواهی محکم بر عضویت این افراد در تشکیلات مخفی کومله است.

به محض صدور این بیانیه، آکام نیوز با یکی از مسئولان امنیتی این پرونده تماس گرفت و این مسئول امنیتی اظهار کرد؛

قطعا این بیانیه کومله دلیل محکمی بر عضویت دستگیرشدگان در تشکیلات مخفی کومله کمونیستی محسوب خواهد شد و در پرونده این افراد درج می گردد، چرا که کومله حتی نام و عکس دستگیرشدگان را هم اعلام کرده است و این یعنی این متهمان همگی از نیروهای این گروهک بودند که قصد داشتند همچون سالهای گذشته، که به ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر نزدیک می شویم کارگران را تحریک به تظاهرات های غیرقانونی و سردادن شعاهای امنیتی کنند.

ناگفته نماند در گوشی همراه متهمان، اسناد غیرقابل انکاری از عضویت این افراد در تشکیلات مخفی کومله کمونیستی(تکش) بدست آمده که در صورت صلاحدید مسئول پرونده، این اسناد بصورت اختصاصی در آکام نیوز منتشر خواهد شد.

اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا