افشاگری علیه گروه تازه تاسیس چیانیوز/ هدف چیانیوز چیست؟/پشت پرده تاسیس چیانیوز

آکام نیوز: اخیرا تعدادی از اعضای منفعل و بریده گروهکهای کردی از جمله کومله و دمکرات به سرکردگی جعفر عابدینی و خالد علی پناه، گروهی در فیسبوک بنام چیانیوز تاسیس کرده اند.

به گزارش آکام نیوز، با بررسی های بعمل آمده، پشت پرده تاسیس این گروه را فاش می شود.

در ابتدا باید عنوان کرد که تعدادی از اعضای بریده و منفعل کومله و دمکرات این گروه را تاسیس کرده اند که در راس آنها کومله ای ها قرار دارند و هدایت اصلی این گروه بر عهده جعفر عابدینی و خالد علی پناه است.

این افراد بریده و طرد شده از سوی گروهکهای ضد انقلاب کردی، با تاسیس این گروه بدنبال اعتبارسنجی در بین افکار عمومی و منتقدان تندروی گروهکهای کردی هستند.

طبق اخبار دریافتی و تحقیقات بعمل آمده، متوجه شدیم که این گروه با تعدادی از کشورها از جمله عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و امارات، در ارتباط هستند و در حال جذب حمایتهای مادی و معنوی از سوی این دولت ها هستند.

همچنین مطلع شدیم حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان نیز با چیانیوز ارتباط نزدیکی دارد و مسئولان چیانیوز در اربیل ملاقات هایی خصوصی با نامبرده داشته اند.

از اهداف مهم چیانیوز این است که دست اندرکاران این گروه تازه تاسیس با حمایت کشورهای ذکر شده، می خواهند گوی سبقت را از دیگر گروهکها ربوده و علاوه بر اقدام بر علیه جمهوری اسلامی ایران و ضربه به دیگر گروهکهای مطرح کردی، در جامعه کردی و در بین کردها در داخل و خارج از کشور، برای خود جایگاهی دست و پا کنند.

نکته قابل توجه این است که این گروه با هدف جذب حداکثری در فیسبوک، هر فردی را با هر گرایشی به عضویت می پذیرند تا ضمن آنکه اعضای خود را از کومله و دمکرات و مرکز پیشمرگان قدیمی کومله در فیسبوک بیشتر کنند، کشورهای یاد شده را نیز برای جذب کمک مجاب نمایند.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا