گزارش ویژه آکام نیوز از سازماندهی اعضای تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله کمونیستی در آستانه روز کارگر

آکام نیوز: پس از دستگیری ۸ عضو شاخص تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله کمونیستی، نیروهای امنیتی موفق شدند ضربه کاری مهمی به این گروهک وارد کنند.

به گزارش آکام نیوز، با نزدیکی به ۱۱ اردیبهشت روز کارگر، تلاش کمونیست ها و در راس آنها گروهک تروریستی کومله کمونیستی برای سازماندهی نیروهای مخفی خود و نفوذ آنها در بین تجمعات احتمالی کارگران، آغاز کرده است.

نیروهای امنیتی استان کردستان موفق شدند از طریق دستگیرشدگان اخیر در بانه، تعداد دیگری از نقشه های شوم کومله را کشف کنند.

همانطوریکه در تصاویر ملاحظه می کنید، حسن رحمان پناه عضو کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله کمونیستی به تعدادی از نیروهای تشکیلات مخفی خود که کوچکترین ارتباطی با کارگران ندارند، ماموریت داده تا دور هم جمع شوند و پلاکاردی با مضمون شعارهای کارگری در دست گرفته و آن را برای رسانه های کومله ارسال کنند تا گروهک کومله با انتشار آنها و تبلیغ و تحریک کارگران واقعی، زمینه تظاهرات و آشوب و درگیری و ناامن کردن کردستان را فراهم کنند.

در تصاویری که توسط کومله کمونیستی منتشر شده، به وضوح اعضای تشکیلات مخفی کومله که تصاویر آنها پنهان شده دیده می شود که در حال اجرای فرامین سرکردگان این گروهک فرصت طلب هستند.

متهمان اخیر که از اعضای تشکیلات مخفی کومله کمونیستی هستند در اعترافات اولیه خود به صراحت شیوه تبلیغات این گروهک را بازگو کرده اند.

نیروهای امنیتی استان کردستان تعداد دیگری از اعضای تشکیلات مخفی کومله را شناسایی کرده اند و بزودی برخورد قاطعی با عوامل کومله خواهد شد.

گروهی که تلاش می کند بنام کارگر و در پوشش کارگر، کارگران را از کار بیکار کرده و برای آنها پرونده های امنیتی تشکیل دهند تا خوراکی تبلیغاتی برای رسانه های خود مهیا کنند.

بزودی در این ارتباط اخبار مهمی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا