وزیر اطلاعات: فرانسوی های بازداشت شده توریست نبودند+ بازی رسانه ای خانواده شعبان محمدی متهم امنیتی با همراهی رسانه های گروهک های تروریست کردی

آکام نیوز: در پی پخش فیلم مستندی از ارتباطات شعبان محمدی پدر پیشمرگ گروهک تروریستی کومله چیاکو محمدی که در قالب اعتراضات معلمان مریوانی، قصد اغتشاش و آشوب و به بیراهه بردن تجمعات صنفی معلمان را داشت، خانواده نامبرده با تحریک گروهک تروریستی کومله کمونیستی، بیانیه ای منتشر کرده و در آن مدعی شدند که دو فرانسوی بازداشت شده معلم بودند!

به گزارش آکام نیوز، ظاهرا اتاق فکر خانواده محترم شعبان محمدی متهم امنیتی، فراموش کرده اند که برای افکار عمومی این سوال مطرح می شود چرا باید دو به اصطلاح معلم خارجی این همه هزینه کرده و خود را به کردستان برسانند و با یک متهم امنیتی که پرونده وی مفتوح بوده و به قید وثیقه آزاد بود، دیدار کنند؟!

چرا باید تجمعات معلمان اینقدر برای این دو به اصطلاح معلم فرانسوی مهم بوده باشد که تا ایران هم بیایند؟!

در پی این جنجال سازی های کومله و خانواده شعبان محمدی و برخی بازداشت شدگان، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات به صراحت اعلام کرد؛

دو فرد فرانسوی بازداشت شده توریست نبودند، ما از قبل به اطلاعاتی پیرامون آنها دست یافته بودیم و از لحظه ورود به کشور آنها دقیقا تحت نظر بودند. این افراد به محض ورود، قرارهای تشکیلاتی با چند کانون و محفل غیرقانونی و سابقه دار برگزار کردند. طبق مستندات موجود، این دو فرانسوی به دنبال ایجاد ارتباط تشکیلاتی بین کانون های غیرقانونی و آشوبگر بودند که با اتخاذ پوشش های صنفی، اهداف گروهک ها و سرویس های جاسوسی را دنبال می کردند. بر اساس اطلاعات موثق برخی از عناصر کانون های غیرقانونی مورد نظر با گروهک های تروریستی شناخته شده و برخی جواسیس شناسایی شده خارج نشین متصل بودند که به زودی اطلاعات بیشتری درخصوص این پرونده منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا