هشدار به فریب خوردگان+ اعمال قوانین و مقررات بشدت سختگیرانه جدید در گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان/ ۷ سال تعهد خدمت اجباری!

آکام نیوز/اختصاصی: به افرادی که قصد ملحق شدن به گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان (پاک) را دارند هشدار می دهیم قبل از آنکه عازم این گروهک شوند، به دقت در مورد حزب آزادی کردستان تحقیق کنند و جدیدترین قوانین و مقررات بشدت سختگیرانه این گروهک را مطالعه نمایند.

به گزارش آکام نیوز، پیش از این در گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان، تعهدنامه ای مبنی بر ۳ سال خدمت اجباری در این گروهک از داوطلبان دریافت می شد و تا زمانیکه این ۳ سال به پایان نمی رسید فرد مورد نظر حق کناره گیری از این گروهک را نداشت.

اما حزب آزادی کردستان که به اعمال قوانین و مقررات نظامی سفت و سخت مشهور است در اساسنامه خود بازنگری کرده و قوانین و مقررات جدیدی اعمال کرده است.

بر همین اساس از این پس بجای تعهد ۳ سال خدمت اجباری، داوطلبان باید ۷ سال تعهد خدمت بدهند و در طول این ۷ سال هیچ داوطلبی حق خروج از این گروهک را نخواهد داشت، در غیراینصورت مطابق قوانین من در آوردی این گروهک، فرد مورد نظر بازداشت، شکنجه و به قتل خواهد رسید.

بار دیگر به افرادی که قصد ملحق شدن به حزب منحله آزادی کردستان به سرکردگی حسین یزدان پناه را دارند هشدار می دهیم به عواقب این تصمیم خود بیاندیشند، چرا که اگر بخواهند عضو این گروهک بشوند تا ۷ سال حق آزادی و رهایی نخواهند داشت و مرگ در انتظار این افراد خواهد بود.

شایان ذکر است تا کنون ده ها پیشمرگ حزب آزادی کردستان تنها بخاطر آنکه قصد کناره گیری از این گروهک را داشته اند به رگبار بسته شده و دیگر زنده نیستند و تنها تعداد بسیار معدودی موفق به فرار و بازگشت به کشور شده اند.

همچنین فریب خوردگان تا ۳ سال نیز حق استفاده از موبایل و اینترنت را ندارند و یک سیستم بسیار دیکتاتوری و بسته در این گروهک پیاده می شود.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا