حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان سرسپردگی خود را به بارزانی نشان داد: نیروهای حزب آزادی کردستان آماده جان دادن در راه مسعود بارزانی هستند!

آکام نیوز: هیئت هماهنگی گروه های مقاومت عراق در بیانیه ای با متهم کردن مقامات اقلیم کردستان به آموزش گروه های مسلح و دست زدن تحرکاتی مشکوک از سوی دست نشاندگان داخلی تحت فرمان مزدوران خارجی برای تنش آفرینی و برهم زدن وحدت مردم عراق با حضور آشکار صهیونیست ها اعلام کرد که این تلاش های خبثانه دامن حکومت اقلیم و بارزانی ها را خواهد گرفت.

به گزارش آکام نیوز، یکی از همین گروه های تروریستی مورد اشاره مقاومت عراق، حزب آزادی کردستان است که به فرماندهی حسین یزدان پناه و زیر نظر مستقیم مسعود بارزانی اداره می شود و اخیرا نیز دیدارهای مهمی با مقامات موساد در آلمان انجام داده بودند و با این بیانیه جایگاه خود را در خطر دیدند و به همین علت در حمایت از حکومت اقلیم و مسعود بارزانی بیانیه ای منتشر و رسما اعلام کردند که حاضر هستند جوانان فریب خورده کردستان ایران را بخاطر حکومت اقلیم و شخص مسعود بارزانی فدا کنند.

در بخشی از بیانیه حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان در حمایت از مسعود بارزانی آمده است؛

“فرمانده کل سپاه ملی کردستان، ضمن حمایت مستمر از اقلیم کردستان عراق اعلام می کند که با همه توان،دوش به دوش نیروهای پیشمرگ اقلیم کردستان با هر نوع حملاتی از سوی این گروه و دیگر گروه های ترورستی به اقلیم کردستان مقابله خواهد کرد”.

شایان ذکر است یکی از گروه هایی که با هدایت بارزانی تحت آموزش موساد هستند، همین گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان است که بخاطر وابستگی و مزدوری برای مسعود بارزانی، از سوی دیگر گروهکهای کردی نیز طرد شده اند.

این گروه صدها کرد ایرانی را بخاطر منافع پارتی و مسعود بارزانی فدا کرده است و به همین علت مورد لعن و نفرین کردهای ایران و اپوزیسیون کردی هستند و جایگاهی در بین مردم ندارند و حتی مردم کردستان عراق نیز بخاطر وابستگی این گروه به بارزانی آنها را مافیای بارزانی می نامند.

 

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا