نقشه عجیب گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان برای ترساندن نیروها از بازگشت به کشور+ استفاده از کلیدواژه بیوتروریزم برای مرگ طبیعی نیروهای تسلیمی پاک

آکام نیوز: برخی کشورها به ویژه سران استکبار برای رسیدن به اهداف خود در نقاط مختلف دنیا، دست به یک سری اقداماتی زده اند که به عنوان برگه های سیاه تاریخ از آن یاد می شود و اینکار نیز تا به امروز ادامه دارد.

به گزارش آکام نیوز، بیوتروریسم عبارت است از منتشر کردن عوامل بیولوژیکی یا سمی با هدف کشتن یا آسیب رساندن به انسان‏‌ها، حیوانات و گیاهان با قصد و نیت قبلی و به منظور وحشت‌آفرینی، تهدید و وادار ساختن یک دولت یا گروهی از مردم به انجام عملی یا برآورده کردن خواسته‏ای سیاسی یا اجتماعی.

حال گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان پاک، برای ترساندن و رعب و وحشت پیشمرگانشان از بازگشت آنها به کشور و تسلیم شدن، آنها را با این کلمه می ترسانند که” در صورت بازگشت به کشور، نیروهای امنیتی به شیوه بیوتروریزم شما را به قتل می رسانند”! و با راه انداختن این بازی مضحکانه و مذبوحانه در تلاش است تا بار دیگر نام خود را بر سر زبان ها انداخته و همچنین مانع بازگشت نیروهایشان به داخل کشور شود.

این جمله بارها و بارها در مرگ تسلیمی ها از سوی این گروهک تروریستی بکار برده شده است.

در روزهای گذشته نیز گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان با لشکر سایبری خود به فرماندهی، ریباز شریفی از کادرهای گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان که در شکنجه و قتل نیروهای این گروهک سابقه زیادی دارد، مدعی شده اند که یکی از نیروهای سابق و تسلیمی این گروهک بنام سیاوش بهرامی ملقب به دالاهو کرمانشاهی، قربانی بیوترویزم شده است!

این در حالی است که در اسفندماه سال ۱۴۰۰ نیز پس از مرگ طبیعی سعید جشنی مشهور به ریوار ایلامی، مدعی شدند او هم به همین شیوه به قتل رسیده است!

این در حالی بود که به گفته خانواده مرحوم نامبرده بر اثر سکته قلبی فوت کرده بود.

در مورد سیاوش بهرامی تازه ترین فوتی تسلیمی پاک نیز بزودی اطلاعاتی منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان با این ترفند، قصد دارد از بازگشت نیروهایشان به داخل کشور جلوگیری کند و آنها را با این کلمات دروغین بترسانند.

همه تسلیمی ها همچون هر انسان معمولی روزی از دنیا خواهند رفت و در این مورد، کسی استثنا نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا