ترس و وحشت گروهک تروریستی کومله از پیامک هشدارآمیز دستگاه های امنیتی و نظارتی به دنبال کنندگان صفحات ضد انقلاب+ واکنش گروهک تروریستی کومله به پیامک هشدار

آکام نیوز: بدنبال ارسال پیامک به تعدادی از هواداران گروهک تروریستی کومله و دستیابی نهادهای امنیتی به برخی اطلاعات مهم در فضای مجازی از همکاران ضد انقلاب، سرکردگان کومله در اقدامی شتابزده بیانیه ای منتشر و به این خبر واکنش نشان دادند.

به گزارش آکام نیوز، از مدتها پیش دنبال کنندگان صفحات گروهکهای تروریست کردی در رصد نهادهای امنیتی و نظارتی بودند و امروز برای اولین بار این خبر در آکام نیوز رسانه ای شد.

دقایقی قبل گروهک تروریستی کومله شاخه عبدالله مهتدی به ارسال پیامک به افراد خود در داخل کشور از سوی نهادهای امنیتی و نظارتی، واکنش نشان داد.

گروهک تروریستی کومله این پیامک ها را تهدید شهروندان و خانواده های پیشمرگان می داند!

این در حالی است که تک تک افراد مرتبط با گروهکهای ضد انقلاب که در شبکه های اجتماعی و مجازی با عوامل ضد انقلاب در ارتباط بوده اند شناسایی و تحت رصد قرار گرفته اند.

در یکی از پاسخ های یکی از اعضای کمیته مرکزی به یکی از نیروهای مزدور خود در سنندج، در پاسخ به نگرانی فرد مذکور از دریافت این پیامک، به وی دستور داده تا خط خود را عوض کند! و در صورتیکه احساس خطر کرد راهی کومله در شمال عراق شود!

بزودی اطلاعات مهمی در رابطه با رابطین گروهک های تروریست کردی و در راس آنها کومله و حزب آزادی کردستان منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا