کردستانی ها آماده میزبانی از آیت الله سید ابراهیم رئیسی+ رئیس جمهور عصر فردا(جمعه) در سالن ۶ هزار نفری ۲۲ گولان با مردم سنندج دیدار عمومی می‌کند

آکام نیوز: مردم استان کردستان فردا جمعه آماده استقبال پرشور از ریاست محترم جمهوری، حجت السلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، هستند.

به گزارش آکام نیوز، رئیس جمهور، در بیست و هفتمین سفر استانی خود، عصر فردا، با مردم استان کردستان دیدار می کند.

دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم استان در سالن ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج برگزار خواهد شد.

بدون شک فردا روز بسیار مهمی برای مردم استان کردستان خواهد بود و به کوری چشم معاندان و ضد انقلاب، شاهد حضور تاریخی، پرشور و نشاط و ماندگار مردم در شهر سنندج از رئیس جمهور محبوب شان خواهیم بود.

در این سفر تعدادی از معاونین و وزرای دولت، رئیس جمهور را همراهی می‌کنند و هر شهرستان میزبان یکی از وزرا به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور خواهد بود.

حوزه توسعه زیرساخت‌های راه به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم طی سال‌های اخیر شتاب قابل توجهی گرفته است.

شاخص راه روستایی آسفالت در استان بسیار پایین‌تر از میانگین کشوری است و این مهم به یک دغدغه و مطالبه عمومی تبدیل شده است.

بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی طی ۲ سال آینده در استان آسفالت می‌شود.

در سال گذشته ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بحث توسعه راه‌ها اختصاص یافت اما ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص پیدا کرد.

همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان ۳ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه راه در کردستان افتتاح می‌شود.

در این سفر عملیات اجرایی ۳۷۰ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال شروع می‌شود.

ساخت راه روستایی به طول ۹۴ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی فرعی و روستایی به طول ۹۵ کیلومتر اصلاح ۸ نقطه پرتصادف ایجاد روشنایی طولی به طول ۴.۵ کیلومتر و ۲ باب آشیانه ماشین‌آلات از پروژه‌های قابل افتتاح در سفر رییس جمهور به کردستان است.

مسئله آب شرب سنندج، حل معضل بیکاری، کاهش قیمت برخی کالاهای اساسی، تسهیلگری در زمینه ازدواج جوانان و ایجاد اشتغال مهم‌ترین خواسته و مطالبه مردم کردستان از رئیس جمهوری است.

مردم کردستان از دولت می خواهند توجهی به شرارت های گروهکهای تروریست کردی نداشته باشند و به این استان توجه کنند.

در سالهای اخیر به دلیل شرارت های گروهکهای تروریست کردی، سرمایه گذاران جرات سرمایه گذاری در شهرهای کردنشین کشورمان را نداشته اند و همین مسئله باعث بروز مشکلات جدی برای مردم کردستان شده است که با توجه به سفر رئیس جمهور به این استان، دولت درصدد است تا این مشکلات را به حداقل برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا