تلاش های مذبوحانه و ناشیانه عبدالله آذربار مسئول نظامی گروهک تروریستی کومله برای لاپوشانی ماموریت محوله تروریستی پیشمرگان دستگیرشده+تازه این شروع ماجراست… فیلم

آکام نیوز: در روزهای گذشته، نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران، موفق شدند، تعدادی از پیشمرگان سرتاپامسلح گروهک تروریستی و جنایتکار کومله – انقلابی زحمتکشان کردستان ایران {شاخه عبدالله مهتدی } را که از طرف موساد ماموریت داشتند به دستور مستقیم عبدالله مهتدی و با هدایت عبدالله آذربار( مسئول نظامی گروهک تروریستی کومله)، اقدامات انفجاری و تروریستی مهمی در چند استان کشورمان انجام دهند، پیش از آنکه موفق به انجام این ماموریت شوند، شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش آکام نیوز، وزارت اطلاعات در همین ارتباط دو بیانیه صادر کرد، بنا به دلایلی، در هیچکدام از بیانیه ها اشاره ای به نام کومله نشده بود، اما گویا سرکردگان کومله عجله زیادی داشتند تا به موساد خبر بدهند که ما به قولمان عمل کردیم منتهی موفق نشدیم! و چند پیشمرگ را نیز قربانی کردیم.

عبدالله آذربار که گویا مسئولیت سخنگویی کومله را نیز بر عهده گرفته است، روی صفحه تلویزیون های مختلف قرار گرفت و در هر مصاحبه، مسائلی را بیان کرد که با مصاحبه های قبلی تفاوت های زیادی داشت و این نشان از دستپاچگی این گروهک داشت.

عبدالله آذربار بلافاصله با تمام توان در مقابل تلویزیون های مختلف فریاد زد که تیمی که وزارت اطلاعات خبر از دستگیری آنها داده و به موساد منتسب هستند، متعلق به ما هستند.

در یکی از مصاحبه ها، عبدالله آذربار به تلویزیون رووداو اقلیم کردستان عراق(اتاق فکر گروهکهای ضد انقلاب کردی) گفت؛

تیم ما برای کار سیاسی عازم کردستان ایران شده بود اما مسلح نبودند!!

ادعایی که مسئول نظامی کومله مطرح کرد، با تمسخر اعضای قدیمی کومله هم روبرو شد.

عبدالله آذربار که از قضا برادرزاده خودش هم جزو دستگیرشدگان است، در این دو سه روز تلاش های مذبوحانه ای انجام داد تا از بار سنگین این ماجرا شانه خالی کند و با اعلام اینکه نیروهایشان مسلح نبودند قصد آرام کردن فضا را داشت اما فراموش کرده که در عصر تکنولوژی بسر می بریم و نیروهای امنیتی از لحظه دستگیری این افراد فیلم و عکس تهیه کرده اند!

اسناد و فیلم هایی بزودی منتشر می شود که آبرویی برای کومله و عبدالله مهتدی و عبدالله آذربار باقی نخواهد گذاشت و مهر بطلانی نیز بر مصاحبه روز گذشته عبدالله آذربار با رووداو و ادعای کودکانه و ناشیانه ای که کرده بود می گذارد.

بدون شک برادرزاده عبدالله آذربار (وفا) حرفهای زیاد و جالبی برای گفتن داشته که…

تازه این شروع ماجراست…. منتظر اخبار مهم آکام نیوز باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا