یک مقام امنیتی در گفتگوی اختصاصی با نادر کیانی: تمام پیشمرگان کومله بدون هیچ محدودیتی می توانند به کشور برگردند+ فریب تبلیغات کومله را نخورید

آکام نیوز: نادر کیانی، خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای، اخیرا گفتگویی اختصاصی با یک مقام امنیتی انجام داده و در آن، از این مقام امنیتی سوالاتی را در خصوص بازگشت پیشمرگان کومله مطرح کرده است.

به گزارش آکام نیوز، پس از دستگیری تیم تروریستی کومله توسط نیروهای امنیتی، سرکردگان کومله به پیشمرگانی که قصد بازگشت به کشور را داده اند، هشدار داده اند که در صورت بازگشت به کشور، با برخوردهای تندی از سوی نیروهای امنیتی روبرو خواهند شد.

این تبلیغات پس از دستگیری تیم تروریستی کومله به اوج خود رسیده است.

نادر کیانی در توضیح این مطلب، اظهار کرد؛ تعداد زیادی از پیشمرگان کومله با من از طریق شبکه های اجتماعی تماس گرفتند و این موضوع را عنوان کردند.

برای پیگیری و صحت و سقم این خبر، با یک مقام امنیتی تماس گرفتم و موضوع را با ایشان در میان گذاشتم.

این مقام امنیتی به صراحت اعلام کرد؛

پیشمرگان گروهک تروریستی کومله فریب این موج سواری ها را نخورند، کومله قصد دارد تا مانع بازگشت پیشمرگان به کشور شود و نیروهایشان دچار ریزش نشوند، برای همین از این فرصت استفاده کرده و در بین پیشمرگان رعب و وحشت ایجاد می کنند.

تمام پیشمرگان کومله با هر سابقه ای که داشته باشند، در صورتیکه تنها شاکی خصوصی نداشته باشند، می توانند با پس از اخذ امان نامه به کشور برگردند و ضمن معرفی خود به نیروهای امنیتی در شهرهای محل سکونت، به زندگی عادی خود در جامعه بازگردند.

به شما اطمینان می دهیم که هیچ برخوردی با فریب خوردگان نخواهد شد، اگر کسی هم شاکی خصوصی داشت، می تواند رضایت شاکی را بگیرد و مشکل رفع می شود.

از نظر امنیتی برخوردی با فریب خوردگان نخواهد شد و آغوش جمهوری اسلامی ایران به روی همه فریب خوردگان باز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره، پیشمرگان کومله می توانند از طریق شخص شما(صفحه نادر کیانی در فیسبوک، اینستاگرام و توییتر) و یا از طریق سایت خبری آکام نیوز(کانال تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام)، اقدام نمایند.

شایان ذکر است پس از دستگیری تیم تروریستی اخیر کومله در اصفهان، سرکردگان کومله به پیشمرگان هشدار داده اند در صورت بازگشت به کشور، برخوردهای بسیار تندی با آنها خواهد شد و راهی زندان می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا