حمایت جمشید عبدی از کادرهای قدیمی کومله علیزاده از بی خانمان کردن پیشمرگان طیف صلاح مازوجی، توسط ابراهیم علیزاده سرکرده کومله کمونیستی+ عباس منصوران ابله است!+ سند

آکام نیوز: جمشید عبدی از کادرهای قدیمی گروهک تروریستی کومله کمونیستی، در واکنش به بی خانمان شدن پیشمرگان کومله کمونیستی تنها بخاطر حمایت از نظریه های صلاح مازوجی، در یادداشتی تحت عنوان ” حزبی که توان اداره پنج نفر را نداشت”، صلاح مازوجی را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش آکام نیوز، جمشید عبدی که به فردی چاپلوس شناخته می شود بخاطر خوش آمد ابراهیم علیزاده، طیف صلاح مازوجی را له کرد!

در یادداشت نامبرده آمده است؛

داستان این جماعت بی خاصیت تمامی ندارد. اکنون که به یمن عبور از طالع منحوس، تنها پنج تن از آنان در تشکیلات علنی حضور دارند، باز در بوق و کرنا می کوبند که گویا ما که به مبارک ایشان جناح انشعابی هستیم، می خواهیم جان ایشان رابه خطر انداخته و نان ایشان را بریده و به گوشه خیابانشان افکنده ایم. این است دستی که نمک ندارد. ما که قول تهیه همه امکانات را به مدت سه به ماه به ایشان با مخارج خانه و غیره در شهر سلیمانیه داده ایم چه خطایی داریم که این حزب کاک صلاح توان اداره تنها ۵ نفر را ندارد.

به وسیله فیلمی انتشار یافته دیدم که خسرو بوکانی مستندی از این ۵ نفر ساخته و با ژاژخواهی از ندامدگاه رفقایشان با ابراز نارحتی از ناتوانی حزب خودشان پرده برمی دارد. این جرثومه اختلاف که به خسرو بوکانی ملقب است بیش از هر فرد دیگری در ایجاد اختلاف در تشکیلات ما مقصر است.

این فرد با تصویرسازی دروغین مابین هر دو طرف رفقای قدیمی سدی از بی اعتمادی آراسته و با گستاخی اطلاعات غلط را به طرفین منتقل می کرد.

حال به ناصر زمانی که یکی از سیب زمینی های گونی رهبری جدید تاسیس جناح صلاح مازوجی است بپردازیم . این “رائفی پور کمونیست” گاهگاهی گاله منحوس خود را می گشاید و با کوهی از غلط های املایی شروع به پارس کردن به سمت ما می کند. این بی سواد که مشت نمونه خروار رهبری جناح مازوجی است که در کنگره جدیدشان عملا یک گونی سیب زمینی را به جامعه معرفی کردند، گمان می کند که حمله به رهبری تشکیلات ما می تواند آرا و نظرات عمومی را به خود جلب کند و همچنان که در اطلاعیه صلاح آمده بود ما را تحت فشار قرار دهد.

یکی از پیشمرگان قدیمی کومله که به دلیل ترس از برخورد با وی بخاطر تماس با آکام نیوز حاضر نشد نام وی منتشر شود در یادداشتی نوشت؛

پیشمرگان و هواداران بیشمار صلاح مازوجی، از زمانیکه اعلام کرده اند با سیاستهای ابراهیم علیزاده مخالف هستند، آماج حملات تند و ترور شخصیتی از سوی هواخواهان سرکرده کومله کمونیستی قرار گرفته اند.

روز گذشته نیز حسن رحمان پناه جانشین ابراهیم علیزاده، با ادبیاتی زشت و رکیک، به عباس منصوران از رهبران طیف صلاح مازوجی حمله کرد.

امروز نیز تیم سایبری حسن رحمان پناه و سید ابراهیم علیزاده، ترور شخصیتی رهبران طیف صلاح مازوجی را در دستور کار قرار داده اند.

این در حالیست که کومله کمونیستی، مدعی هستند، در گروه چپ و کمونیست آنها، افراد با هر گرایش سیاسی که داشته باشند، آزادانه حرفهایشان را می زنند و کسی بخاطر ابراز عقیده بازخواست و مورد بی حرمتی قرار نمی گیرد!

اما افکار عمومی چند روزیست ترور شخصیتی رهبران طیف صلاح مازوجی را ملاحظه می کنند، صلاح مازوجی و یارانش، از ورود به خانه هایشان در اردوگاه هم منع شده اند.

شرایط یاران صلاح مازوجی که تنها جرمشان ابراز عقیده متفاوت با نظریات ابراهیم علیزاده است، روزهای بسیار سختی را سپری می کنند، آنها حتی حق استفاده از سلف سرویس را هم ندارند و در مقابل درب ورودی اردوگاه اقامت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا