ترس و وحشت گروهک تروریستی کومله از مانور نظامی سپاه پاسداران در مرزها+ ادعای مضحک و کودکانه کومله: با ۳۰ پیشمرگ، لشکر پرتعداد سپاه را با آنهمه توپ و خمپاره و سلاح های سنگین، وادار به عقب نشینی کردیم!

آکام نیوز: در روزهای اخیر، گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان، طی بیانیه عجیبی مدعی شده که در جدار مرزی با نیروهای زمینی سپاه پاسداران درگیر شده و موفق شده اند نیروهای زمینی سپاه را وادار به عقب نشینی کنند!

به گزارش آکام نیوز، فارغ از این ادعا که توهمی بیش نیست، کومله با کدام نیرو، می توانست در مقابل شمار زیادی از نیروهای سپاه، پیروز شود؟

آنهم در شرایطی که تعداد نیروهای هر دو شاخه کومله در هلگورد و مناطق مرزی، به ۳۰ نفر هم نمی رسد، آیا ۳۰ نفر پیشمرگی که کارشان خوردن و خوابیدن است، توانایی مقابله با این نیروهای فرضی را داشتند؟!

“در بیانیه کومله اشاره شده که ساعت ۰۹:۰۰ یکشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۱، سپاه پاسداران با گسیل نیروهای بیشمار و با حمایت توپخانه و سلاح های سنگین، قصد ورود به مرزهای اقلیم کردستان را داشتند که این تلاش ها تا ساعت ۱۴:۰۰ همان روز ادامه داشته و تا این ساعت، سپاه تلاش کرده با نیروهای کومله درگیر شود اما پیشمرگان کومله با جسارت تمام، مقابل نیروهای سپاه ایستادگی کردند و آنها را وادار به عقب نشینی کردند.”

کومله در این بیانیه اشاره می کند که نیروهای زمینی سپاه بسیار زیاد بودند و با حمایت توپخانه و سلاح های سنگین، هم موفق نشدند از پس ۲۰-۳۰ پیشمرگ کومله بر بیایند! آنهم پیشمرگانی که تنها سلاح های مهم شان، کلاشینکف، کلت کمری و دو قبضه آر.پی.جی است!

کدام عقل سلیمی می تواند چنین ادعایی را باور کند؟!

اگر سپاه پاسداران اراده کند، قطعا اردوگاه که سهل است تمام پیشمرگان را با خاک یکسان می کند و این اتفاق هم خواهد افتاد.

اما با اینکه این ادعای کومله بسیار غیرمنطقی به نظر می رسید، خبرنگار آکام نیوز، از طریق منابع خود، از صحت و سقم این خبر، کسب اطلاع کرد.

نتیجه این شد؛ اخیرا مانوری از سوی سپاه پاسداران در حال برگزاری است و هیچ رویارویی با گروهک تروریستی کومله اتفاق نیفتاده است و این ادعا کذب محض بوده و صرفا بخاطر فریب عناصر کومله و آرام کردن جو، بخاطر دستگیری تیم تروریستی کومله، مطرح شده است تا سمت و سوی انتقادات بخاطر اعزام تیم به اصفهان از سوی کومله را به جای دیگری بکشانند و مقداری از بار سنگین این فشارهای روانی را از خود کم کنند اما کومله فراموش کرده که خورشید هیچوقت پشت ابر نمی ماند و حقیقت برای همگان در این مورد هم عیان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا