کاوه امینی برادر افشین امینی کادر تروریست گروهک کومله: نمی دانیم برادرم زنده است یا مرده!+ آیا کومله در مفقود شدن افشین گرگی دخیل است؟

آکام نیوز: سایت “وشه ” اقلیم کردستان عراق، طی گزارشی به بررسی مفقود شدن افشین امینی ملقب به افشین گرگی، کادر و پیشمرگ گروهک تروریستی کومله (شاخه عبدالله مهتدی)، پرداخته است.

به گزارش آکام نیوز، وب سایت “وشه” همچنین گفتگویی اختصاصی با کاوه امینی برادر افشین امینی نیز انجام داده و از وی در مورد آخرین جزییات رسیدگی به پرونده مفقود شدن برادرش، سوال کرد.

۱۸/۰۳/۲۰۲۲ بود که همسر افشین امینی، از ناپدید شدن وی خبر داد.

افشین امینی یا همان افشین گرگی، ۳۶ ساله اهل بوکان، نزدیک به ۱۴ سال در سطوح بالای گروهک تروریستی کومله مهتدی فعالیت می کرد.

نامبرده طی ماموریتی تشکیلاتی به سلیمانیه منتقل شد و نزدیک به ۲ سال در سلیمانیه، مشغول خدمت برای گروهک تروریستی کومله بود.

نکته قابل تامل این است که فردی با چنین سوابقی در سایت “وشه” اقلیم کردستان، بعنوان پناهنده سیاسی نام برده می شود که این نیز خود از عجایب است!

کاوه امینی در مصاحبه با این سایت خبری گفت؛

۶ ماه از ناپدید شدن برادرم می گذرد، به هر دری زده ایم، به هر نهادی در اقلیم کردستان سر زدیم اما کسی خبری از او ندارد.

امینی در ادامه اتحادیه میهنی را مسئول رسیدگی به پرونده برادرش دانست و گفت؛

با توجه به اینکه افشین در سلیمانیه و در منطقه استحفاظی اتحادیه میهنی بوده، یکیتی باید پاسخگو باشد.

کاوه امینی مدعی شد برخی افراد به خانواده وی گفته اند؛ برادرش در زندان ارومیه است، برخی نیز گفته اند در کردستان ترکیه است و برخی نیز گفته اند افشین در سلیمانیه است اما هیچ مدرکی برای اثبات این ادعاها وجود ندارد.

برادر افشین امینی در ادامه گفت؛ما نمی دانیم اصلا افشین کجاست، آیا زنده است یا مرده؟

کاوه امینی در بخش دیگری از این مصاحبه اذعان داشت که برادرش از کادرهای بلندپایه گروهک تروریستی کومله بود!

این در حالیست که سایت وشه اقلیم کردستان در ابتدای این گزارش از افشین امینی بعنوان پناهنده سیاسی در اقلیم کردستان نام برده بود!

برخی از پیشمرگان معتقدند که کومله در این اقدام دست دارد، چرا که به هیچ عنوان، در مورد یکی از کادرهای شاخص خود، هیچ پیگیری انجام نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا